اپل می خواهد تا سرانجام اکتبر، ایرپادز پرو را عرضه کند

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، چند وقتی است که شایعات مختلف می شنویم و می خوانیم از اینکه اپل می خواهد یک نسخه جدید از ایرپادز بسازد که به تکنولوژی نویز کنسلینگ مجهز است. این خبر را اولین بار بلومبرگ پخش کرد و گفت که قرار است این ایرپادز جدید را در سال 2019 ببنیم. سپس در گزارشی دیگر، اظهار داشت که ممکن است عرضه این هدفون جدید به 2020 موکول گردد. حالا اما China Economic Daily گزارش داده که ایرپادز اپل با ویژگی نویز کنسلینگ، قرار است ایرپادز پرو نام بگیرد و از آخر ماه جاری میلادی، عرضه خواهد شد.

اپل می خواهد تا سرانجام اکتبر، ایرپادز پرو را عرضه کند

AirPods Pro قرار است طراحی فلزی داشته باشد و به دلیل داشتن ویژگی نویز کنسلینگ، احتمالا قیمت آن حدود 260 دلار خواهد بود که صد دلار بیشتر از نسل اول ایرپادز است. همچنین در این گزارش آمده که ایرپادز پرو در مقابل آب هم مقاوم خواهد بود تا ورزشکاران هم بتوانند به سادگی از این هدفون در هنگام ورزش استفاده نمایند.

زمان عرضه ایرپادز پرو هم همانطور که گفتیم مصادف شده با سرانجام ماه اکتبر. تنها چند روز پیش بود که در نسخه های بتا از iOS 13.2 اولین نشانه ها از ایرپادز پرو را مشاهده کردیم. طراحی این هدفون ها کمی با ایرپادز کنونی تفاوت خواهد داشت و درواقع دارای گوشی هایی خواهند بود که درون گوش قرار می گیرند. همچنین 9To5Mac در نسخه بتا از iOS 13.2 توانسته بود انیمیشن های مربوط به تغییر میزان نویز کنسلینگ AirPods Pro را هم پیدا کند. عکسی هم که SlashLeaks از پروتوتایپ AirPods منتشر نموده بود، با تصویر داخل iOS 13.2 همخوانی دارد و می توانیم از همین حالا بگوییم که ایرپادز پرو به شکل زیر خواهد بود.

پیدا شدن آثار ایرپادز پرو در iOS 13.2 باعث شده تا زمان معرفی این هدفون در ده روز آینده تخمین زده گردد. برای معرفی چنین هدفونی، انتظار داریم اپل مراسمی جداگانه برگزار کند و این یعنی احتمالا محصولات دیگری هم برای معرفی وجود خواهند داشت. اما امروز 19 اکتبر است و هنوز دعوتنامه ای برای مراسم اپل منتشر نشده که این، یعنی احتمال معرفی AirPods Pro در اکتبر چندان هم زیاد نیست.

اگر ایرپادز پرو در سال 2019 معرفی گردد، رقبای زیادی از طرف برندهایی همچون آمازون، مایکروسافت و حتی گوگل خواهد داشت. آمازون که اخیرا هدفون های Echo Buds را با قیمت 129 دلار معرفی نموده و از تکنولوژی Bose برای کاهش نویز در آن ها استفاده نموده است. مایکروسافت هم قرار است هدفون های Surface Earbuds را از آخر سال جاری با قیمت 249 دلار عرضه کند که آن هم ویژگی های خاص از جمله نویز کنسلینگ خواهد داشت. نسل دوم Pixel Buds گوگل هم در راه است که این هدفون هم با قیمت 179 دلار عرضه خواهد شد و یک جور نویز کنسلینگ ضعیف تر خواهند داشت. شما درباره AirPods Pro چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل می خواهد تا سرانجام اکتبر، ایرپادز پرو را عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل می خواهد تا سرانجام اکتبر، ایرپادز پرو را عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید