بازیگری روح بزرگ و صبوری می خواهد، قرار گرفتن در کاراکتر های مختلف حس خوشایندی است!

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود و بعلاوه خاطرات سریال پدر پسری توضیحاتی داد.

بازیگری روح بزرگ و صبوری می خواهد، قرار گرفتن در کاراکتر های مختلف حس خوشایندی است!

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی وبلاگ عینک مرکوری، مونا اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در مورد ملحق شدن خود به سریال پدر پسری، گفت: این کار به تهیه نمایندگی رضا جودی و کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی بود که به صورت اتفاقی به این پروژه ملحق شدم؛ زمانی که به این پروژه پیوستم 50 درصد کار فیلمبرداری شده بود که در ادامه کار، بنده به عنوان کاراکتر نو به مجموعه اضافه شدم.

اسکندری درباره زمان ورود خود به دنیای هنر، گفت: متولد 77 هستم و کار بازیگری را با حضور در یک تیزر تبلیغاتی و از سن 4 سالگی آغاز کردم، اما با سریال های پدر پسری و آچمز شناخته شدم.

وی ادامه داد: با توجه به سن کمی که داشتم نمی توانم بگویم بازیگری انتخاب من بود، اما به مرور هرچه بزرگتر شدم به این حرفه علاقه مندتر شدم و تجربه قرار گرفتن در کاراکتر های مختلف برایم حس خوشایندیست؛ بعلاوه فضای فیلمبرداری برایم بسیار دلچسب و دوست داشتنی است.

اسکندری بیان نمود: من کار اداری هم دارم، اما زمانی که تصویر برداری دارم با هیجان و علاقه برای حضور در سر صحنه حاضر می شوم.

وی خطاب به افرادی که بازیگر شدن را آسان تلقی می نمایند، گفت: به عنوان کسی که در صفحه اینستاگرام 95% مردم مرا به عنوان بازیگر می شناسند به همه علاقمندان به بازیگری می گویم، بازیگری کار آسانی نیست و صبوری می خواهد. مثلاً ممکن است امروز آفیش باشد، اما فردا بگویند کار کنسل شد یا اینکه جلوی دوربین حاضر شوی، اما بدون شرح تماس بگیرند و بگویند بازیگر دیگری جایگزین شده است و من این موضوع را از سن 4 سالگی تجربه کردم.

وی بعلاوه درباره اولین حضور خود جلوی دوربین گفت: در سن چهار سالگی برای تماشا فیلم به سینما رفتیم که کارگردانی برای تیزر تبلیغاتی بنده را دعوت کردند و مادر من عاشق هنر بود و مشوق من شد و بعد ها به وسیله یک فراخوان وارد دنیای هنر شدم.

این هنرپیشه سینما و تلویزیون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهراوران، گفت: مرحوم مهرآوران جزو هنرمندان بزرگ و با تجربه کشور ما بودند و همواره پرانرژی سر صحنه حاضر می شدند و این انرژی زا به مجموعه منتقل می کردند.

وی اینگونه راوی خاطره خود با مرحوم مهرآوران می گردد: یک روز سر صحنه لایو می گرفتم که کارگردان برنامه کات دادند و در این اثنا از مرحوم مهرآوران خواستم که در لایوم شرکت نمایند و زنده یاد مهرآوران بدون مقدمه از بازی من تعریف و تمجید کردند و آن لحظه آنقدر شوکه شدم که کلمه ای برای تشکر پیدا نکردم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازیگری روح بزرگ و صبوری می خواهد، قرار گرفتن در کاراکتر های مختلف حس خوشایندی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری روح بزرگ و صبوری می خواهد، قرار گرفتن در کاراکتر های مختلف حس خوشایندی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید