جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی آینده روشن من برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی آینده روشن من با رویکرد معرفی مشاغل در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.

جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی آینده روشن من برگزار می گردد

کبری اخلاقی نیا اضافه کرد: به همت مدیریت امور شعب بانک کارآفرینی امید و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فرهنگی، هنری آینده روشن من برگزار می گردد.

وی توضیح داد: این دو ارگان قصد دارند این جشنواره فرهنگی - هنری را به رویکرد معرفی مشاغل برگزار کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آشنایی بچه ها و نوجوانان با مشاغل گوناگون، ایجاد انگیزه و تقویت حس جستجوگرانه پیرامون دنیای شغلی، اهمیت وجود مشاغل در جامعه، گسترش دامنه اطلاعات بچه ها و نوجوانان درباره مشاغل و هدف گذاری و امید به آینده شغلی در بین بچه ها و نوجوانان از محورهای اصلی این جشنواره می باشد.

اخلاقی نیا تاکید نمود: این جشنواره در دو بخش کودک و بزرگسال برگزار می گردد و به 3 اثر برگزیده در بخش بچه ها و 12 اثر برگزیده در بخش نوجوانان و بزرگسالان جوایز نقدی تعلق می گیرد.

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وی اعلام کرد: علاقه مندان می توانند از اول 20 مردادماه تا 20 شهریورماه 1399 آثار خود را که می تواند شامل : (عکس، فراوری کلیپ (معرفی شخصیت کارآفرینان برتر استانی و بومی) انیمیشن، نقاشی، دلنوشته) باشد؛ با ذکر نام و نام خانوادگی، سن و شماره همراه به شماره واتساپ 09304100561 یا آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی آینده روشن من برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی آینده روشن من برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید