خودروی برقی خودران بایدو 2023 فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، مدیر ارشد اجرایی شرکت بایدو اظهار داشت زیرمجموعه جایدو اتو فراوری تجاری نخستین وسیله نقلیه برقی رباتیک را در 2023 میلادی شروع می نماید.

خودروی برقی خودران بایدو 2023 فراوری می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ عینک مرکوری به نقل از یو اس نیوز، رابین لی، مدیر ارشد اجرایی شرکت بایدو اعلام نمود زیرمجموعه جایدو اتو فراوری تجاری نخستین وسیله نقلیه برقی رباتیک را در 2023 میلادی شروع می نماید.

وی در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بایدو در روز دوشنبه گفت: جایدو، پروژه همکاری مشترک بین بایدو (غول جستجوی اینترنتی چین) و جیلی(شرکت خودروسازی)، خودروهای برقی فراوری می نماید که نیازی به دخالت انسانی ندارد.

شرکت های چینی زیادی در سال های اخیر روی خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری نموده اند و طبق گزارش نو، بایدو تصمیم دارد یک کمپانی نو برای فراوری خودروهای برقی هوشمند راه اندازی کند که در کارخانه های متعلق به جیلی فراوری می شوند.

چین از سال 2017 به ممنوعیت خودروهای بنزینی در این کشور اشاره نموده و برای خودروهای پاک، یاری اقتصادی درنظر گرفته که همین موضوع باعث رشد چشمگیر استارتاپ های فعال در حوزه خودروهای برقی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خودروی برقی خودران بایدو 2023 فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی برقی خودران بایدو 2023 فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید