شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، تهران (پانا) - مشاور رئیس سازمان سینمایی عنوان نمود که بیژن نوباوه از نمایندگان مجلس که درباره بعضی از فیلم های مسئله دار سینمای ایران اظهار نظر نموده در شورای پروانه نمایش حضور دارد و آنگونه که خبرگزاری ها نوشته اند از سینمای ایران عصبانی نیست.

شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست

به گزارش هنرآنلاین، یاسر شاه پیری گفت: آقای بیژن نوباوه (نماینده مجلس) که درباره بعضی فیلم های مساله دار سینمای ایران اظهار نظر نموده در شورای پروانه نمایش ما حضور دارد و به شدت خوش تعامل و خوش بیان است. بنده بعد از انتشار مطلب جنجالی به نقل از ایشان با خود آقای نوباوه صحبت کردم و در واقع باید بگویم آنطور که آن خبرنگار و خبرگزاری مطلب را منتشر نموده، برداشتی که حاکی از عصبانی بودن ایشان باشد نداشتم.

وی در ادامه اضافه کرد: چند روز قبل دیدیم که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به تلویزیون آمد و صحبت هایی را عنوان کرد که نشان می داد نوع نگاه دولت به گونه ای است که همه (با نگاه های مختلف) بتوانند فیلم بسازند و کار نمایند. من هم نمی خواهم با حرف هایم موجب ایجاد حاشیه های دیگری شوم و اگر به نوع مجوزهایی که در این چند هفته داده شده نگاه کنید، متوجه حرکت رو به جلوی ما خواهید شد.

شاه پیری گفت: امروز سازمان سینمایی به خاطر دو سال تعطیلی سینما با فشار مضاعف برای اکران آثار روبرو است. در واقع هیچکس فکر نمی کرد در چنین وضعیتی سینما برود و هیچ شخص و مدیری این تیزبینی را نداشت. ما با یک حجم اکران و صفی روبرویم که همه می خواهند در آن قرار بگیرند تا فیلمشان اکران گردد. به هر ترتیب در این شرایط حواشی زیاد می گردد.

مشاور رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: شکر خدا تعامل ما با کمیسیون فرهنگی مجلس هم خوب است به صورتی که برای تماشای فیلم ها (به سازمان) می آیند. بنابراین اکنون تعامل خیلی خوبی را شاهدیم و در حال طی راستا رو به جلو هستیم. سازمان سینمایی گام بلندی برداشته که با توجه به آن به لطف خداوند در ساختارها و فراوری در روزها، ماه ها و سال های آینده شرایط خوبی را شاهد می شویم.

این مدیر سینمایی در بخش پایانی صحبت هایش درباره چهلمین جشنواره فیلم فجر هم گفت: چند روز قبل نشستی برای جشنواره فیلم فجر با وزیر محترم داشتیم که جای خوشحالی بسیار دارد. اینکه وزیر محترم دو ماه زودتر در ستاد و دفتر جشنواره جلسه می گذارد، نشان می دهد این جشنواره تنها یک رویداد صرف نیست و تا چه میزان مهم است. استقبال از جشنواره هم نشان داده که قرار است جشنواره چگونه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید