ناسا بیان کرد افراد علاقه مند می توانند نام خود را به ناسا ارسال نموده تا اسامی شان دور ماه به پرواز درآیند

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری به نقل از نیویورک پست ناسا پیشنهاد می نماید که نام خود را به صورت رایگان به دور ماه بچرخانید، این برترین گزینه برای هواداران سفر های فضایی است که آرزوی رفتن به فضا را دارند.

ناسا بیان کرد افراد علاقه مند می توانند نام خود را به ناسا ارسال نموده تا اسامی شان دور ماه به پرواز درآیند

پیشنهاد این است که نام خود را به عنوان بخشی از ماموریت آینده آرتمیس I در یک درایو فلش ذخیره کنید.

انتظار می رود این راه اندازی در چند ماه آینده انجام گردد، اگرچه تاریخ دقیق آن تایید نشده است. ناسا گفت: آرتمیس اولین آزمایش پرواز بدون پیچ سیستم پرتاب فضایی خواهد بود که فضاپیمای اوریون را پرتاب کرد.

در ادامه گفت: این پرواز راه را برای فرود اولین زن و اولین فرد رنگین پوست در ماه هموار می نماید! ضمناً، اگر ثبت نام کنید، به کارت پرواز مجازی دسترسی خواهید داشت که نام شما و جزئیات پرواز را نشان می دهد.

بعلاوه یک کد QR دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد به عنوان مهمان مجازی به راه اندازی های ناسا بپیوندید، گرچه سفر نام شما در اطراف ماه نیز بسیار سرگرم کننده و کاملا رایگان است.

بیشتر بخوانید: تویوتا خودروی تازه برای کاوش ماه می سازد

ناسا اظهار داشت: وقتی اوریون و سیستم پرتاب فضایی SLS برای اولین بار از مرکز فضایی مدرن شده کندی ناسا در فلوریدا بلند شوند، همه نگاه ها به مجموعه تاریخی پرتاب 39B خواهد بود. این ماموریت تعهد و توانایی ما را برای توسعه وجود انسان به ماه و فراتر از آن نشان خواهد داد. آرتمیس I اولین ماموریت از تعدادی ماموریت های پیچیده تر برای ایجاد حضور طولانی مدت انسان ها در ماه، برای دهه های آینده خواهد بود.

منبع: خبرکانادا

به "ناسا بیان کرد افراد علاقه مند می توانند نام خود را به ناسا ارسال نموده تا اسامی شان دور ماه به پرواز درآیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا بیان کرد افراد علاقه مند می توانند نام خود را به ناسا ارسال نموده تا اسامی شان دور ماه به پرواز درآیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید