هتل دهکده برفی لاپلند؛ هتل یخی سریال بازی تاج و تخت

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، هتل دهکده برفی لاپلند Lapland Hotels SnowVillage در استراحتگاه کیتیلا در فنلاند نهاده شد. هواداران سریال بازی تاج و تخت که رویای طولانی برای تماشا پادشاهی افسانه ای هفتم را داشته اند، اکنون می توانند دنیای خیالی ترانه و یخ (Westeros) نهایی فیلم را به لطف این هتل تجربه نمایند. کانال تلویزیونی HBO Nordic با هتل دهکده برفی لاپلند تیمی را تشکیل داده اند تا ساختار بازی تاج و تخت را به عنوان تم هتل و با یخ و برف ایجاد نمایند. این مقصد از 24 اتاق تشکیل شده که 10 اتاق آن سوئیت هایی برای میهمانانی هستند که تمام شب را آنجا می گذرانند. با ما در این مقاله جالب و خواندنی همراه شوید تا بدانید هتل دهکده برفی لاپلند کجاست و از امکاناتش مطلع شوید.

هتل دهکده برفی لاپلند؛ هتل یخی سریال بازی تاج و تخت

با این هتل، زمستان در حال آمدن است

Lapland Hotels SnowVillage به وسیله مجسمه سازهای حرفه ای از سراسر جهان طراحی شد. هر اتاق با طرحی یخی مربوط به سریال تلویزیونی محبوب آواز یخ و آتش طراحی شده و شامل تفریح تالار صورت های بریووز (Braavos) و یک ماکت از تخت آهنی که به وسیله گرگور کلگین (Gregor Clegane) یا همان کوه سوارکار محافظت می گردد، هست. شخصیت وایت واکر شرور که با چشم های آبی روشن کامل شده، یکی از مجسمه های بی نظیر مجموعه است. دما در داخل به 5- درجه سانتیگراد می رسد. بنابراین، کیسه های حرارتی با کیفیت خوب برای خوابیدن و گرم نگه داشتن میهمانان و یک لیوان آب توت داغ در هر صبح در دسترس هستند. به میهمانان توصیه می گردد که بخاطر سرما بیشتر از یک شب در هتل نمانند.

تجربه نهایی جهانی ترانه یخ و آتش

میهمانان یک تور راهنما در داخل دهکده برفی، یک بوفه صبحانه در ورودی رستوران و یک گواهی نامه یادبود اقامت در آنجا را دریافت می نمایند. مسافران می توانند یک بازدید شبانه در هتل برفی یا یک سفر روزانه به دهکده برفی که منطقه ای نزدیک به 20000 کیلومتر مربع را پوشش می دهد، رزرو نمایند. دهکده بصورت روزانه برای بازدید نمایندگان باز شده و یک سینما، یک کلیسای کوچک، یک بار سرد و رستورانی با مبلمان یخی را شامل می گردد. در حالیکه این مجموعه سالانه از سال 2000 شکل گرفته بود، این اولین باری است که دهکده برفی شامل قسمتی با تم فیلم بازی تاج و تخت می گردد.

کیتیلا بعلاوه مکانی عالی برای تماشای نورهای شمالی است و دهکده برفی گردشی با اتومبیل های برفی را به شما پیشنهاد می دهد؛ جایی که میهمانان بتوانند نگاهی اجمالی به آثار طبیعی بیندازند. بعلاوه، امکان فعالیت هایی مانند سوار شدن بر سورتمه گوزن های شمالی و کلاسهای حکاکی روی یخ هم در آنجا وجود دارد. هزینه ورودی 18 دلار است در حالیکه یک تور با راهنما برای یک گروه 30 نفره، حدود 78 دلار هزینه خواهد داشت.

منبع: همگردی

به "هتل دهکده برفی لاپلند؛ هتل یخی سریال بازی تاج و تخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دهکده برفی لاپلند؛ هتل یخی سریال بازی تاج و تخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید