کاراته

ابراز امیدواری وزیر ورزش نسبت به مدال آوری در رشته های نو المپیک

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم برترین حضور و نتایج را در المپیک 2020 توکیو داشته باشیم.

9 مرداد 1400

6 کاراته کار زن در اردوی سوم تیم ملی زنان

حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، لیلابرجعلی و مبینا حیدری ملی پوشان کاراته زنان ایران هستند که تمرینات خود را زیر سمانه خوش قدم شروع خواهند کرد.

27 بهمن 1399

نباید پشت پروتکل بهداشتی پنهان شد، حرف از کروناست؛ نه سرماخوردگی!

به گزارش خبرنگاران، مدتهاست متولیان لیگ فدراسیون کشتی با جدیتی عجیب و سوال برانگیز در تلاشند، سفره این مسابقات را هر چه سریعتر پهن نمایند تا به قول خودشان، اهالی کشتی بتوانند از این طریق، کسب درآمد نموده و مسائل اقتصادی خود را رفع سازند. اما انگار از...

30 شهریور 1399

بخشی: به سلامت سوپر لیگ فصل جاری کاراته شک دارم، خروجی مدیریت پایدار را در سال آینده خواهیم دید

سرمربی تیم کاراته وین تک گفت: در حال حاضر به سلامت سوپر لیگ کاراته شک دارم و از الان عنوان می کنم دانشگاه آزاد و پاس تیم های اول و دوم خواهند بود.

19 بهمن 1398

کاراته از بازی های آسیایی حذف نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته مسئولان برگزاری بازی های آسیایی 2022 هانجو چین اسامی رشته های مورد نظر خود برای حضور در بازی های آسیایی را منتشر کردند. خالی بودن جای کاراته این شائبه را ایجاد کرد که بعد از حذف این رشته از بازی های المپیک 2024، خطر حذف...

16 تیر 1398

داورزنی: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، آشوری سرپرست شد تا کارهای فدراسیون انجام گردد.

5 تیر 1398

مدال آوران بازی های آسیایی چند هزار سکه پاداش می گیرند؟

با توجه به آیین نامه ابلاغی برای اعطای پاداش به مدال آوران بازی های آسیایی 2018 اکنون باید وزارت ورزش و جوانان جمعا 9100 سکه به مدال آوران بازی های آسیایی 2018 به عنوان پاداش پرداخت کند.

29 آبان 1397