تئاتر

خرید در نیس، راهنمای مراکز تجاری و بازارچه ها

نیس، یکی از شهرهای ساحلی فرانسه و یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در این کشور است. خرید در نیس، با وجود مراکز تجاری مدرن، بازارچه های محلی و بوتیک های شیک و قدیمی، تجربه ای است که نباید از دست بدهید.

1 اردیبهشت 1401

لباس حاشیه ساز همسر جواد عزتی

خبرنگاران:نهایتا این آشنایی در سال 1385 وقتی این زوج هر دو 25 ساله بودند به ازدواج ختم شد

11 آبان 1400

تصویری دیدنی از اکبر عبدی و نوه اش!

خبرنگاران: تصویر تازه از اکبر عبدی و نوه اش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

2 مهر 1400

افتتاح کتابخانه مهر ماماهان و طرح توسعه کتابخانه های عمومی فامنین

خبرنگاران/همدان به مناسبت هفته دولت کتابخانه های عمومی برکت مهر ماماهان و طرح توسعه کتابخانه های عمومی شهید مطهری فامنین افتتاح شد.

12 شهریور 1400

خبرنگاران رایزنی برای افزایش ساعت فعالیت تئاتری ها تا اجراهای برخط

تهران- خبرنگاران- تئاتر از شاخه های حوزه فرهنگ و هنر در هفته جاری با اتفاقات متعدد روبه رو بود که از مهمترین آنها می توان به رایزنی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ برای افزایش ساعت فعالیت هنرمندان تئاتر تا جشنواره ها و اجراهای برخط اشاره نمود.

22 آذر 1399

کچل کفترباز را آنلاین تماشا کنید

تهران (پانا) - فیلم نمایش عروسکی کچل کفترباز به کارگردانی آزاده انصاری از تولیدات مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح نمایش نما اکران اینترنتی شد.

2 آذر 1399

راهنمای خرید کتاب کودک؛ کتاب باید انتخاب کودک باشد نه اجباری از سمت والدین!

انتخاب کتاب برای بچه ها، کاری سخت اما مهم است. ما کوشش داریم تا با آنالیز و معرفی بعضی از بهترین کتاب های کودک؛ در این حوزه راهنمای خوبی برای خرید کتاب برای بچه هاتان باشیم. شاید با خود فکر کنید که جهان دیگر پیشرفت نموده است و نسل امروز با وجود تکنولوژی...

25 مهر 1399

بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید، خرید از مراکز خرید بارسلونا را از قلم نیاندازید. بارسلونا یکی از شهرهایی است که بیشتر برندهای معتبر اسپانیایی در آن مرکز فروش معتبر دارند. در ادامه فهرستی از بهترین مراکز خرید بارسلونا به شما ارائه می­شود تا در صورت...

19 مهر 1399

گنکور رمان اولی2020 به ایران می آید

حق رایت ترجمه فارسی کتاب برگزیده جایزه گنکور 2020 به تازگی از سوی نشر کتاب تداعی خریداری و این کتاب توسط ساناز فلاح فرد در دست ترجمه قرار گرفته است.

2 مرداد 1399

سیامک انصاری در لامینور مهرجویی

سیامک انصاری بازیگر فیلم سینمایی لامینور داریوش مهرجویی شد.

10 مهر 1398

اجرای جدیدترین تئاتر ابراهیم پشت کوهی در تهران

ابراهیم پشت کوهی نویسنده و کارگردان تئاتر در جدیدترین اقتباس خود از آثار شکسپیر، نمایش تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو را در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

31 شهریور 1398

انتشار فراخوان بخش دیگرگونه های اجرایی تئاتر فجر

فراخوان بخش دیگرگونه های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.

18 شهریور 1398

محمد معتمدی پروژه هنر برای همه را کلید زد، تجربه کنسرت ارزان

به گزارش خبرنگاران، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی که اواخر سال گذشته از اجرایی شدن طرح و ایده پروژه هنر برای همه با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داده بود، روز یکشنبه چهارم فروردین ماه ضمن اجرای اولین کنسرت خود در سال 98، میزبان شهروندان...

9 تیر 1398

گلزار شهدای کاشان با حضور وزیر فرهنگ غبارروبی شد

به گزارش خبرنگاران، نخستین همایش تجلیل از حامیان خانواده در کاشان، ساعت 18 امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می گردد.

17 اردیبهشت 1398

برگزیدگان آموزشگاه سینما سینما معرفی شدند

نخستین دوره جایزه آموزشگاه سینما سینما با معرفی رضا عطاران به عنوان موثرترین چهره سال و رگ خواب حمید نعمت الله به عنوان بهترین فیلم و کارگردانی و تجلیل از امیر نادری برای یک عمر عشق به سینما به انتها رسید.

25 آذر 1397

هنرمندان بسیاری فعالیت هنری خود را از مسجد شروع کردند

به گزارش خبرنگاران، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در آیین گشایش سیزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد که عصر روز چهارشنبه 17 مرداد در شهر قزوین برگزار شد، گفت: حدود 2 دهه از آخرین برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد پیش از دوازدهمین دوره...

24 مرداد 1397