برانکو: پرسپولیس، السد و الدحیل از تیم های ژاپنی و کره ای قوی تر هستند، رسیدن به فینال سخت بود اما ما می خواهیم قهرمان شویم

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، این تیم و تیم های السد و الدحیل قطر قوی تر از تیم های کره ای و ژاپنی هستند.

برانکو: پرسپولیس، السد و الدحیل از تیم های ژاپنی و کره ای قوی تر هستند، رسیدن به فینال سخت بود اما ما می خواهیم قهرمان شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک مرکوری، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع وبلاگ عینک مرکوری گفت: قبل از هر چیزی بار دیگر به تیمم تبریک می گویم و در کنار آن به طرفداران که جوی را به وجود آوردند که تا حالا دیده نشده بود. ما حالا به قله افتخار رسیدیم، افتخاری که فکر نکنم بالاتر از آن وجود داشته باشد. همه خوشحالیم که این اتفاق برای مان اتفاق افتاده است. این موفقیت را به خودمان، خانواده های مان، طرفداران، دیگر باشگاه ها و رسانه ها تقدیم می کنیم.

پرسپولیس، السد و الدحیل از تیم های ژاپنی و کره ای قوی تر هستند وی در واکنش به این پرسش که فکر می نماید تیمش در فینال به مصاف حریف کره ای برود بهتر است یا حریف ژاپنی، یادآور شد: ما الدحیل و السد را حذف کردیم. به جرأت می توانم بگویم هر دوی این تیم ها به اضافه پرسپولیس از تیم های کره ای و ژاپنی بهتر هستند، اما من بارها گفته ام تیم هایی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رسند قطعاً از کیفیت و آمادگی بالایی برخوردار هستند و هر یک از آنها می توانند قهرمان شوند. البته ما دل مان می خواهد در این مسیر سخت در آخر قهرمان شویم، اما مهمترین مسئله به بازیکنان بر می گردد. در حال حاضر می خواهیم شرایط مان را حفظ نموده و تمرینات را ادامه دهیم. به تیم مان و خودمان اعتماد داریم و بار دیگر تشکر می کنم از طرفداران که ما را حمایت کردند. همچنین تشکر از خودمان که این شادی را برای آنها به ارمغان آوردیم.

بازیکنانم بیشتر از همه مستحق تقدیر هستند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برخی طرفداران اعتقاد دارند باید مجسمه او ساخته گردد، توضیح داد: از طرفداران به خاطر این حمایت شان از من تشکر می کنم. باید بگویم بازیکنانم بیشتر از همه مستحق تقدیر هستند. من وظیفه ام راهنمایی بازیکنان به بهترین شکل است، اما بیشترین لیاقت را بازیکنانم دارند و هر افتخاری که به دست آوردیم اول از همه به آنها و سرآمدشان کاپیتان های تیم سیدجلال و ماهینی می رسد. فکر می کنم بالاتر از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان افتخاری نباشد. من به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد کامل دارم و مطمئنیم که این مسیر موفقیت آمیزمان را ادامه خواهیم داد.

رسیدن به فینال سخت بود اما ما می خواهیم قهرمان شویم وی راجع به برخی اظهارنظرها که گفته می گردد پرسپولیس تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان مسیر سختی را طی نموده و حتی اگر در فینال هم بازنده باشد مهم نیست، توضیح داد: البته که همین طور است و رسیدن به فینال واقعاً سخت بود، اما همه ما می خواهیم قهرمان شویم، در حالی که باید منتظر هر اتفاقی بود، چرا که فوتبال است و هیچ چیزی را نمی گردد پیش بینی کرد. ما برای قهرمان شدن کوشش می کنیم و تا الان هم نشان داده ایم که با قلب مان و وحدت مان به دنبال این افتخار بوده ایم و امیدوارم که به خواسته خود برسیم.

برانکو درباره بازگشت سروش رفیعی به تمرینات پرسپولیس نیز گفت: سروش از امروز به ما اضافه شد و خودش را در تمرینات ما آماده خواهد نمود.

بدهی همیشه بوده و هست، الان وقت شادی است! سرمربی پرسپولیس در ادامه حاضر نشد در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس صحبت کند و در این باره اضافه نمود: این حرف ها را ول کنید. الان زمان شادی کردن است. بدهی همیشه بوده و خواهد بود و این موضوعی نیست که الان به آن بپردازیم.

هدف ما کسب بیشترین جام قهرمانی است وی در ارتباط با بازی آینده پرسپولیس مقابل سایپا و اینکه آیا نگران این نیست که شاگردانش تمرکز لازم را برای این بازی نداشته باشند، گفت: بله، این مسئله الان مشکل ساز است. این جو حاکم نباید ما را فریب دهد. بارها گفته ام هدف ما کسب بیشترین جام قهرمانی است. اولین آن سوپرجام بود که آن را به دست آوردیم. دومی نیز در دسترس است، اما جام حذفی و لیگ برتر هم همان قدر ارزش دارد.

بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران و آسیاست برانکو همچنین از عملکرد بیرانوند تقدیر و خاطر نشان کرد: همه دیدند که بیرانوند دو فرصت کلیدی را در طول بازی از حریف گرفت. اولین آن زمانی بود که یک بر صفر عقب بودیم و دومین صحنه در دقایق پایانی رقم خورد. قاطعانه می گویم او در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران و آسیاست. قطعاً بیرانوند ارزش اروپایی دارد و اگر قرار باشد او نیم فصل راهی اروپا گردد، یک اتفاق طبیعی است. البته ما الان خوشحالیم که دروازه بانی چون او را در اختیار داریم و قطعاً خیلی به ما یاری می نماید که در فینال هم موفق شویم.

هیچ افتخاری بالاتر از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیست سرمربی پرسپولیس راجع به اظهارنظری مبنی بر اینکه پیش از این مربیان ایرانی اعتقاد داشتند کسب موفقیت در آسیا برای تیم های ایرانی ممکن نیست، اما او خلاف این موضوع را ثابت کرد، گفت: من همیشه گفته ام کیفیت لیگ قهرمانان آسیا با بازی های لیگ فرق می نماید و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که بتوانید در این رقابت ها به فینال برسید. اینکه ما تا این مرحله رسیده ایم افتخار بزرگی است، اما اجازه دهید فعلاً همه تمرکزمان روی بازی با سایپا باشد.

بازیکنانم قبل از بازی هرگز به پاداش فکر نمی نمایند وی راجع به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس پاداشی برای آنها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است یا نه، مطرح نمود: قطعاً پاداشی به تیم پرداخت خواهد شد. من در حال حاضر در حال صحبت با مدیریت باشگاه در این زمینه هستم و شکی نیست که مثل همیشه باشگاه وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن انجام خواهد داد، اما این را بگویم بازیکنان من قبل از بازی هرگز به پاداش فکر نمی کردند، بلکه تمام تمرکزشان ارائه بهترین عملکرد در زمین بود.

رسن نشان داد چقدر حرفه ای است و باشگاهش را دوست دارد برانکو با بیان اینکه مسائل همیشه در همه باشگاه ها وجود دارد و نباید نگران این مسائل بود از بشار رسن تقدیر کرد و اضافه نمود: بشار نشان داد که چقدر بازیکن حرفه ای بوده و باشگاهش را دوست دارد. به خاطر همین بود که تماشاگران و بازیکنان او را به بهترین شکل تشویق کردند. به نظر من باید به صورت ویژه باید از بشار رسن تقدیر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برانکو: پرسپولیس، السد و الدحیل از تیم های ژاپنی و کره ای قوی تر هستند، رسیدن به فینال سخت بود اما ما می خواهیم قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: پرسپولیس، السد و الدحیل از تیم های ژاپنی و کره ای قوی تر هستند، رسیدن به فینال سخت بود اما ما می خواهیم قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید