تصاویر و مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 لو رفت

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، این طور که به نظر می رسد، HMD Global قطعا در نمایشگاه IFA 2020 حضور خواهد داشت و از تعدادی گوشی مالی و میان رده رونمایی می نماید. یکی از این گوشی ها نوکیا 3.4 است که با نام رمز Doctor Strange شناخته شده و یک محصول مالی با قیمت پایین است.

تصاویر و مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 لو رفت

گوشی نوکیا 3.4 به تازگی در گیک بنچ نیز دیده شد و به نظر می رسد بعضی از کاربران حتی توانستند به نسخه اولیه آن هم دسترسی داشته باشند. به همین خاطر از مشخصات فنی و شکل ظاهری آن آگاه شدیم. طبق این رندر، نوکیا 3.4 از دوربین سلفی درون نمایشگر بهره می برد که در سمت چپ آن تعبیه شده. در پنل پشتی آن نیز یک ماژول دایره ای شکل را شاهد هستیم که میزبان 3 دوربین و یک فلش LED است. زیر این ماژول نیز یک حسگر دایره ای شکل به عنوان حسگر اثر انگشت حضور دارد.

البته با نگاهی به کلیدهای سخت افزاری صدا می توان به وضوح متوجه عدم تطابق آن ها در دو تصویر شد اما افشاگر به این نکته هم اشاره نموده و ادعا می نماید شکل نهایی محصول از نمای پشت و روبه رو به همین صورت است. وی همچنین معتقد است در این گوشی برای گوگل اسیستنت یک کلید سخت افزاری مجزا در نظر گرفته شده که کاربر می تواند با فشردن آن به این دستیار صوتی دسترسی داشته باشد.

  • نوکیا 9.3 PureView از قابلیت فیلم برداری 8K پشتیبانی می نماید

بعضی ها این گوشی را نسخه متفاوتی از نوکیا C5 Endi می دانند اما در واقع نوکیا 3.4 تفاوت هایی با آن دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی یکی از آن هاست. درباره مشخصات فنی نوکیا 3.4 هم باید گفت این گوشی به نمایشگری 6.5 اینچی با وضوح +HD مجهز خواهد شد که باید برای یک محصول مالی مناسب باشد.

ماژول دایره ای شکل پنل پشتی هم سه دوربین 13، 2 و 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده که به احتمال فراوان شامل دوربین اصلی، ماکرو و سنجش عمق می شوند. همچنین به نظر می رسد برای این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که کاربر می تواند آن را به وسیله یک شارژر 10 واتی و به وسیله درگاه microUSB شارژ کند. خوشبختانه و البته مطابق انتظار، جک 3.5 میلی متری صدا هم در این محصول تعبیه شده تا مسئله ای از بابت اتصال هندزفری به گوشی وجود نداشته باشد.

طبق گزارش بسیاری از خبرگزاری ها، نوکیا 3.4 به پردازنده ای از کوالکام با نام رمز بنگال مجهز می گردد که چنین نام رمزی را برای پردازنده اسنپدراگون 662 و یا اسنپدراگون 460 شاهد بودیم که به نظر می رسد استفاده از گزینه دوم محتمل تر باشد. در کنار این پردازنده از 3 گیگابایت حافظه رم استفاده شده تا کاربر حداقل مشخصات فنی لازم برای استفاده از سیستم عامل اندروید را در اختیار داشته باشد.

این طور که به نظر می رسد، این محصول از نوکیا C5 Endi با پردازنده مدیاتک هلیو P22 گزینه مناسب تری خواهد بود که اتفاقا قلب تپنده نوکیا 2.4 را نیز تشکیل خواهد داد؛ محصولی که در تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور) به همراه نوکیا 3.4 معرفی خواهد شد (تاریخ معرفی احتمالی). نوکیا 3.4 را باید رقیبی برای محصولاتی نظیر ریلمی 6، ردمی نوت 9 و باقی محصولات با قیمت کمتر از 15000 روپیه (205 دلار) در نظر گرفت. گفتنی است در کنار این محصولات احتمالا گوشی های میان رده نوکیا 6.3 و 7.3 نیز رونمایی می شوند که از لحاظ مشخصات فنی در شرایط بسیار بهتری قرار دارند.

  • نوکیا 7.3 احتمالا به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و اینترنت 5G مجهز خواهد شد

منبع: HT Tech News ,GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر و مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات فنی گوشی نوکیا 3.4 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید