توخل: لوکاکو همان بازیکن تأثیرگذاری است که می خواستم، من مسبب بازی بد سائول هستم

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد هافبک اسپانیایی نو این تیم ابراز نارضایتی کرد اما خودش را مسئول عملکرد ضعیف او دانست.

توخل: لوکاکو همان بازیکن تأثیرگذاری است که می خواستم، من مسبب بازی بد سائول هستم

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (شنبه) هفته چهارم لیگ برتر انگلیس را با پیروزی 3 بر صفر برابر استون ویلا پشت سر گذاشت. دو گل از روملو لوکاکو و یکی دیگر از متئو کواچیچ، چلسی را به سومین پیروزی اش در این فصل لیگ برتر جزیره رساند تا این تیم هم امتیاز با منچستریونایتد و تنها به خاطر تفاضل گل در رده دوم قرار بگیرد. با این حال توماس توخل از برخی اتفاقات بازی ناراضی بود، مانند نمایش هافبک اسپانیایی تازه تیمش سائول نیگس که در آخرین ساعات بازار جابجایی از اتلتیکومادرید به آبی پوشان لندن پیوست.

توخل در سرانجام بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: احساس می کنم که سائول در این بازی مشکل داشت. او مرتکب اشتباهات بزرگی شد، پاس های اشتباه داشت و در کل زیاد اشتباه می کرد. سائول با ضرباهنگ بازی های لیگ برتر مشکل پیدا نموده بود و شما می توانستید ببینید که او کاملاً با بازی در این لیگ تطبیق پیدا ننموده است. تمام مسئولیت این اتفاق با من است.

وی اضافه نمود: فکر کردم که سائول فوراً می تواند وارد ترکیب گردد و در این سطح بازی کند. به همین علت فکر کردم شاید بهتر باشد جورجینیو که ارتباط نزدیک تری با تیاگو سیلوا دارد بازی را کنترل کند. به همین علت سائول را بین دو نیمه تعویض کردم. مسئولیت این اتفاق را برعهده می گیرم. نباید بعد از وقفه بازی های ملی او را در چنین بازی سختی به میدان می فرستادم و کارش را برای تطبیق پیدا کردن با لیگ برتر سخت کنم.

سرمربی آلمانی چلسی درباره نمایش روملو لوکاکو گفت: او تفاوت میان دو تیم بود چون یکی دیگر از نمایش های خاص خودش را ارائه کرد. خوشبختانه او از شخصیت و اعتماد به نفس کافی برخوردار است. لوکاکو می خواهد با گل هایش به تیم یاری کند و اعتماد به نفس و قدرت لازم برای این کار را هم دارد. گل های امروز لوکاکو گل های مهمی بودند نه از آن گل های شانسی و آسان.

توخل در پاسخ به این سؤال که فکر می نماید در این فصل لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو (کسی که در اولین بازی اش برای منچستریونایتد دبل کرد) بیشتر گل خواهد زد یا لوکاکو، گفت: لوکاکو امروز برای ما بازیکنی تأثیرگذار بود و این همان چیزی بود که دنبالش بودیم. او دقیقاً همان بازیکنی است که من می خواستم. روملو از صحبت درباره جاه طلبی اش هیچ ابایی ندارد و آن را هم با صدای بلند می گوید چون پر از اعتماد به نفس است و شخصیت لازم برای انجام این کار را هم دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: لوکاکو همان بازیکن تأثیرگذاری است که می خواستم، من مسبب بازی بد سائول هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: لوکاکو همان بازیکن تأثیرگذاری است که می خواستم، من مسبب بازی بد سائول هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید