خبرنگاران گنجینه ای از اطلاعات حرفه ای در کتاباصول عکاسی دیجیتال

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، اراک - خبرنگاران - اصول عکاسی دیجیتال عنوان کتابی است که به قلم بیل کوربت نوشته شده و رحیم دانایی آن را به زبان فارسی ترجمه و به چاپ رسانده است.

خبرنگاران گنجینه ای از اطلاعات حرفه ای در کتاباصول عکاسی دیجیتال

این کتاب 189 صفحه ای با شمارگان 2 هزار نسخه از سوی نشر ارسباران به چاپ رسیده است.

قیمت هر جلد از این کتاب تخصصی و کاربردی برای علاقه مندان به هنر عکاسی 40 هزار تومان است.

مطالب ارایه شده کتاب در غالب 10 فصل ارایه شده و ویژگی شاخص آن سادگی توضیح مطالب و روانی گفتار است که درک مفاهیم را آسان و لذت بخش می نماید.

عکاسی دیجیتال چیست، دوربین دیجیتال، لنزهای دوربین، فلاش برای دوربین های نسل جدید، وسایل جانبی مفید، حل مسائل و نگهداری از وسایل و تجهیزات، ویرایش و چاپ عکس عا، نورسنجی درست، نور و ترکیب بندی و پرسپکتیو عناوین فصول این کتاب را شامل می گردد.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: دنیای مدرن امروز شرایط ویژه ای را در عکاسی ایجاد نموده که اعجاب برانگیز است و دنیای دیجیتال می تواند با سرعت و کیفیت برتر بدون دشواری های عکاسی سنتی به صورت کاربردی ارایه خدمت کند.

یک دوربین دیجیتال عکاسی به هر شکل و فرمی که ساخته شده باشد مانند کامپیوتری کوچک است که امکان ثبت لحظه ها و صحنه های جالب زندگی را دارد و به راحتی و با صرف هزینه، آغوشی از کیفیت با تنوع رنگ را به شما هدیه می دهد.

هدف از این کتاب ارایه توضیحاتی است که کار با دوربین دیجیتال را تسهیل کند و از نظر تکنیکی کمکی باشد و شرایط رازناک و سئوالات را پاسخ دهد.

از مختصات خوب این کتاب این است که توضیح موضوعی در فصول همراه با تصایر متعدد ارایه شده و هر تصویر در کنار خود توضیحات شفافی دارد که مانند کلاس درس عمل نموده و سئوالات احتمالی مخاطبان را پاسخ می دهد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گنجینه ای از اطلاعات حرفه ای در کتاباصول عکاسی دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گنجینه ای از اطلاعات حرفه ای در کتاباصول عکاسی دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید