در انتظار رونمایی از معاونان نو وزارت ورزش و جوانان، قطعی شدن ادغام دو معاونت

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، وزیر ورزش و جوانان در حال آنالیز گزینه های مختلف برای معاونت های این وزارتخانه است و گفته می گردد به زودی نفرات نو معرفی خواهند شد.

در انتظار رونمایی از معاونان نو وزارت ورزش و جوانان، قطعی شدن ادغام دو معاونت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک مرکوری، پس از انتخاب حمید سجادی به اسم وزیر ورزش و جوانان حرف و حدیث ها در خصوص گزینه های احتمالی در معاونت های مختلف این وزارتخانه شروع شد اما تا امروز هیچ تغییری در معاونت های این وزارتخانه ایجاد نشده و گفته می شود احتمالا در نخستین روزهای مهر ماه معاونان وزارت ورزش معرفی خواهند شد.

معاونتی که این روزها بیش از سایر معاونت ها زیر ذره بین رسانه ها واقع شده است و هر روز از گزینه های مختلفی برای نشستن بر جایگاه آن نام برده می شود، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای است. قرار است در دولت تازه معاونت فرهنگی و همگانی در راستای کاهش معاونت ها که طرح آن از گذشته هم مطرح بود، با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ادغام شود. به این ترتیب جدایی عبدالحمید احمدی از وزارت ورزش هم قطعی خواهد بود . در خصوص گزینه قطعی این معاونت هنوز خبر موثقی شنیده نشده و هر چند از گزینه های مختلف نام برده شده اما هنوز جمع بندی صورت نگرفته و معین نیست این جایگاه مهم به چه فردی خواهد رسید.

تغییر دیگر به معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش برمی شود. جایی که بعد از حضور مناف هاشمی در مراسم رونمایی از سردیس دو پیشکسوت ورزش کشور، حرف و حدیث ها از بازگشت دوباره وی به این معاونت مطرح شد اما شنیده می شود معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش فردی به جز هاشمی است و باید منتظر معرفی فردی که گفته می شود خارج از ساختار ورزش و احتمالا از بدنه دولت خواهد بود، باشیم. ژاله فرامرزیان معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش اخیرا بازنشسته شده و جدایی وی از وزارت ورزش قطعی است.

در حوزه معاونت بانوان هم با توجه به بازنشستگی مهین فرهادی زاد انتظار تغییر وجود دارد و در چند روز آینده تکلیف این معاونت معین خواهد شد. در خصوص معاونت پارلمانی هم شنیده شده تقی زاده به احتمال زیاد حداقل تا انتها امسال در این بخش به کار خود ادامه خواهد داد.

آنچه در این روزها و در فاصله یک سال مانده به بازی های آسیایی 2022 اهمیت دارد انتخاب های مناسب برای پست های مختلف معاونت ها است. شاید زمان در حال گذر است اما اگر این موضوع منتج به انتخاب های مناسب و خوب شود، جبران پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "در انتظار رونمایی از معاونان نو وزارت ورزش و جوانان، قطعی شدن ادغام دو معاونت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتظار رونمایی از معاونان نو وزارت ورزش و جوانان، قطعی شدن ادغام دو معاونت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید