رشد 15 درصدی اقامت مسافران در بشرویه، فروش 30 میلیونی صنایع دستی

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: میزان اقامت مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 15 درصد افزایش داشته است.

رشد 15 درصدی اقامت مسافران در بشرویه، فروش 30 میلیونی صنایع دستی

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، سید امیر سلیمانی با اشاره به اینکه از 28 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری بیش از 124 هزار نفر بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی شهرستان بشرویه اجرا شده است، اظهار کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 27 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 75 هزار و 900 نفر در واحدهای اقامتی شهرستان اقامت داشته اند، اضافه کرد: میزان اقامت مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 15 درصد افزایش داشته است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بشرویه ادامه داد: از مجموع اقامت ها 290 نفر در هتل ها، دو هزار و 681 نفر در اقامتگاه های بوم گردی و پنج هزار و 649 نفر در اسکان فرهنگیان اقامت داشته اند.

وی با اشاره به فروش خوب صنایع دستی شهرستان بشرویه، عنوان نمود: تا کنون بیش از 30 میلیون تومان فروش صنایع دستی از بازارچه های صنایع دستی داشته ایم.

منبع: میراث آریا

به "رشد 15 درصدی اقامت مسافران در بشرویه، فروش 30 میلیونی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 15 درصدی اقامت مسافران در بشرویه، فروش 30 میلیونی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید