شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان کشور، روزهای 25 و 26 ماه جاری در پیست آفرود گود سیمان شیراز برگزار می گردد.

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است

احمد رضا افشاری اضافه نمود: در این دوره از رقابت های دو روزه که با حضور نایب رئیس فدراسیون اتومبیلرانی انجام می گردد، تعداد 12 تا 14 راننده از استان فارس شرکت دارند و مسابقات در 4 کلاس برگزار می گردد و یک کلاس هم ویژه بانوان پیش بینی شده و در نهایت نفرات برتر هر کلاس معرفی خواهند شد.

وی در خصوص پیست گود سیمان که میزبان این رقابت هاست اعلام کرد: این پیست با 23 هکتار بزرگترین پیست آفرود کشور می باشد و مسیرهای آن کاملاً طبیعی و استاندارد این رشته ورزشی است و شاهد رقابت هایی مهیج و دیدنی از آفرود کاران سراسر کشور خواهیم بود.

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، آفرود یکی از رشته های مجذوب کننده و مهیج زیرمجموعه اتومبیلرانی است و خودروهای آفرود به خودروهای 2 محوره یا 4 دیفرانسیل گفته می گردد و اصطلاح آفرود یعنی رانندگی خارج از جاده یا بیراهه نوردی.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید