فخرالدینی: مقابل نساجی مستحق برد بودیم و روی یک نصف موقعیت گل خوردیم، باید جواب آن فردی را که توهین کرد، می دادم

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد، آنها در ملاقات برابر نساجی مستحق گرفتن سه امتیاز بوده اند.

فخرالدینی: مقابل نساجی مستحق برد بودیم و روی یک نصف موقعیت گل خوردیم، باید جواب آن فردی را که توهین کرد، می دادم

میلاد فخرالدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک مرکوری درباره تساوی خارج از خانه تیمش مقابل نساجی گفت: این یک بازی سنگین برای ما بود و با حریف گردن کلفتی روبه رو شدیم. نساجی بازیکنان باتجربه ای مثل مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی و اکبر صادقی را در اختیار دارد که بازیکنان بزرگی هستند و دیگر بازیکنان این تیم هم کیفیت خوبی دارند. در مجموع کنترل بازی دست ما بود و فکر می کنم بهتر از نساجی بازی کردیم. آنها روی یک نصف موقعیت به گل رسیدند، ولی ما چند موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم.

وی در ادامه توضیح داد: گل نساجی خطا بود چون قبل از اینکه آنها به گل برسند رضا جعفری با آرنج به صورت من زد و حتی کارشناسان داوری هم تأکید کردند که آن صحنه خطا بود و داور باید به جعفری کارت می داد. در مجموع ما در این بازی بهتر از نساجی کار کردیم و کاملاً مستحق برد بودیم.

فخرالدینی درباره حاشیه هایی که در خاتمه بازی رخ داد و درگیری لفظی اش با یکی از افرادی که روی سکوها حضور داشت، خاطر نشان کرد: من قصد بیرون آمدن از زمین را داشتم که یک نفر حرف بسیار زشتی زد. البته نمی دانم آن فرد چه کسی بود، ولی به هر حال وقتی توانسته بود به استادیوم بیاید حتماً یکی از عوامل باشگاه یا تیم نساجی بوده است. او حرفی زد که باید جوابش را می دادم. فقط باید تأسف خورد که شاهد بروز چنین اتفاقاتی در فوتبال هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فخرالدینی: مقابل نساجی مستحق برد بودیم و روی یک نصف موقعیت گل خوردیم، باید جواب آن فردی را که توهین کرد، می دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخرالدینی: مقابل نساجی مستحق برد بودیم و روی یک نصف موقعیت گل خوردیم، باید جواب آن فردی را که توهین کرد، می دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید