معرفی 10 فوتبالیست ثروتمندی که با جت شخصی به مسافرت می روند

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، ستارگان دنیای فوتبال با درآمدهای فراوان، زندگی لاکچری دارند.

معرفی 10 فوتبالیست ثروتمندی که با جت شخصی به مسافرت می روند

به گزارش خبرنگار، فوتبالیست ها از آن دسته سلبریتی هایی هستند که شاید بتوان گفت نسبت به سایرین، از محبوبیت بیشتری در جهان برخوردارند. از این رو دانستن درباره زندگی آن ها جذابیت های خاص خود را دارد. تجربه نشان داده معمولا فوتبالیست های برتر جهان، قبل از پیروزیت و شهرت، یک زندگی معمولی حتی در برخی از موارد فقیرانه داشته اند، اما توانستند با تلاش بی وقفه، شرایط را برای خود تغییر داده و رویاهایشان را محقق کنند. امروزه بسیاری از آن ها یک زندگی فوق لاکچری دارند؛ از خودرو های لوکس آخرین مدل تا جت های شخصی که هر کدام از گران قیمت ترین ها در نوع خود هستند. با همین مقدمه به سراغ تعدادی از فزونین فوتبالیست های جهان می رویم که جت های سوپر لاکچری دارند.

رونالدینیو

رونالدو ده آسیس موریرا (زادهٔ 21 مارس 1980 در پورتو الگره، برزیل) فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها رونالدینیو شناخته می شود. رونالدینیو در زبان پرتغالی به معنی رونالدوی کوچک است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می شود. فوتبال حرفه ای را از تیم جوانان گرمیو (در شهر پورتو آلگره) آغاز کرد. درتابستان 2001 رونالدینیو از گرمیو جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. پس از جام جهانی 2002 و درخشش ویژهٔ او رونالدینیو مورد پیشنهادات بسیار قرار گرفت و بالاخره در تابستان2003 قصد جدایی خود را گفت. نتیجتاً باشگاه های بزرگ جهان همگی آغاز به ارائهٔ پیشنهاد های خود کردند. منچستر یونایتد و رئال مادرید و بارسلونا مهم ترین پیشنهاد دهنده ها بودند.

کاکا

کاکا فوتبالیست توانمند، باسابقه و یکی از جذاب ترین بازیکن های تاریخ فوتبال برزیل است. ریکاردو ایزکسون دوس سانتوز لیته در 22 آوریل 1982 در گاما واقع در برزیل به جهان آمد. برادر کوچک تر او رودریگو که او را با نام مستعار دیگائو می شناسند، نیز فوتبالیست است. جالب است بدانید که برادرش نمی توانست ریکاردو را صدا بزند، به همین دلیل او را کاکا صدا می کرد، بعد ها این نام روی او ماند به گونه ای که اکنون سراسر جهان او را با نام مستعار کاکا می شناسند. کاکا اولین قرارداد رسمی خود را در 15 سالگی با تیم باشگاهی سائوپائولو بست و در 1 فوریه 2001 نخستین بازی خود را برای بزرگسالان این تیم انجام داد. وی 3 فصل را در تیم سائوپائولو گذراند. در 125 مسابقه رسمی بازی کرد و پیروز شد 47 گل را به ثمر برساند. کاکا بعد از عملکرد خوبی که از خود در لیگ برزیل نشان داد پیروز شد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را مانند بایرلورکوزن و میلان را به خود جلب نماید.

گرت بیل

(زادهٔ 16 ژوئیه 1989) در ولز است که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر در لالیگا و باشگاه رئل مادرید و تیم ملی ولز بازی می کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی های فیزیکی استثنایی توصیف کرده اند. بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است. بیل فوتبال حرفه ای را از ساوتهمپتون و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبحر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در اسپرز در سال 2007، با تغییر مدیریتی و تاکتیکی او بیشتر تبدیل به یک بازیکن تهاجمی شد. با آغاز فصل 2009-10، بیل نقش محوری در تاتنهام، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان ایفا کرد. گرت بیل بازیکنی است که به قدرت بدنی اش و سرعتش شناخته می شود و به نظر می رسد حضور در خط حمله برای او مناسب تر از خط دفاع باشد.

نیمار

نیمار بازیکنی برزیلی است که نام خود را از پدرش (نیمار داسیلوا سنیور) به ارث برده است که او هم فوتبالیست بوده و به وی مشاوره می دهد. در سال 2011 مجله فرانس فوتبال نیمار را به عنوان هفتمین فوتبالیست جهان معرفی کرد. در سال 2012 به عنوان ثروتمندترین بازیکن جهان شناخته شد. نیمار با ثبت رکورد 22 میلیون یورو به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست و نام خود را به عنوان گرانترین فوتبالیست جهان به ثبت رساند. نیمار یکی از جذابترین فوتبالیست های جام جهانی 2018 روسیه شناخته شد.

وین رونی

با اعلام رسمی باشگاه دربی کانتی وین رونی، اسطوره انگلستان و منچستریونایتد با قراردادی که از ژانویه 2020 آغاز خواهد شد، به این تیم حاضر در چمپیون شیپ می پیوندد. فیلیپ کوکو، سرمربی این تیم، وین رونی را یک استعداد خارق العاده و فوتبالیستی درجه یک می داند. علیرغم نمایش توانایی های فوق العاده فنی روی زمین، رونی با بستن بازوبند کاپیتانی در دو عرصه ملی و باشگاهی توانایی های رهبری خود را هم ثابت کرده است. این بازیکن 33 ساله که از سال 2018 تاکنون در تیم DC یونایتد حاضر در MLS فعالیت داشته است.

پل پوگبا

پل پوگبا ستاره گران قیمت فرانسوی و بازیکن تیم منچستر یونایند است. دستمزد لوکسی که این بازیکن 26 ساله در این چند سال در جهانی فوتبال به دست آورده است سبب شده تا وی زندگی سوپرلوکسی برای خود رقم بزند و متفاوت تر از دیگر ستاره های فوتبال زندگی کند. پوگبا همواره مسافرت هایش را با جت شخصی انجام می دهد تا راحتی و آسودگی اش به هم نریزد.

دیوید بکهام

دیوید بکهام متولد 2 می 1975 در لندن است. این بازیکن سابق فوتبال در جهانی مد و فشن نیز فعال است و به همراه همسر خود خط تولید پوشاک خود را دارند. او یک بار بازیکن سال شده است و یک بار هم در سال 1999 دومین بازیکن برتر جهان بعد از ریوالدوی برزیلی شد. وی 11 بار به عنوان زیباترین بازیکن فوتبال انتخاب شده است. اسم اصلی او دیوید رابرت ژوزف بکهام است. فوتبال حرفه ای برای دیوید بکهام از زمانی که در تیم نوجوانان منچستر اسم نویسی کرده بود آغاز شد. بعد از مدتی که در تیم نوجوانان بازی کرد، وی برای حضور در تیم بزرگسالان و حضور در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگ سال منچستر دعوت شد. درامد دیوید بکهام و همسرش در کنار هم قابل اندازه گیری لحظه ای نیست، اما بر اساس آماری که در سال 2017 منتشر شده است، او در جهانی مد و فشن بیش از 122.4 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. همچنین برآورد شده است که این دو زوج برای خدماتی که به عنوان مدل انجام دادند در سال 2016 تا 2017 توانستند 24.3 میلیون دلار کسب کنند.

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ اسطوره فوتبال سوئد و حقیقتا فوتبالیستی متمایز از نظر توانایی های وسیع ورزشی و همچنین سبک زندگی است. زلاتان در سوم اکتبر 1981 در شهر مالمو سوئد و از یک خانواده مهاجر به جهان آمد. او در حال حاضر 38 سال سن دارد. برای تیم لس آنجلس گلکسی در پست مهاجم بازی می کند. کتابی که او دربارهٔ زندگی خودش نوشته بود به عنوان کتاب برتر سال در سوئد شناخته شد. عمل کرد فوق العاده زلاتان ابراهیموویچ باعث شده تا در سوئد، فعلی به نام زلاتان را به معنای فزونی داشتن و تسلط داشتن مورد استفاده قرار می گیرد. او مجموعاً یازده بار بازیکن سال فوتبال در کشور سوئد شده است که ده بار آن به طور متوالی از سال 2007 تا 2016 بود، بنابراین می توان او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال سوئد نامید.

لیونل مسی

لیونل مسی بازیکن آرژانتین اصل که بسیاری او را با مارادونا مقایسه می کنند خیلی زود توانست به یک اسطوره در فوتبال تبدیل شود. اغراق نیست اگر بگوییم که پیروزیت امروز مسی مدیون باشگاه بارسلوناست. این بازیکن از تیم های پایه بارسلونا شناسایی شد و با تلاشی مضاعف توانست به تیم بزرگسالان این باشگاه ملحق شود. مجله ورزشی فرانس فوتبال در گزارشی گفت در سال های 2009 تا 2014 مسی به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال در جهان قرار داشته است.

براساس گزارش مجله اقتصادی و کارآفرینی فوربس درآمد این بازیکن مشهور جهانی فوتبال در سال 2014 بیش از 65 میلیون دلار بوده است که از این نظر بعد از رونالدو پرتغالی در جایگاه دوم قرار گرفته است. لیونل مسی از سال 2006 تاکنون به عنوان سفیر برند آدیداس به انجام تبلیغات برای این کمپانی ورزشی می پردازد که از این طریق نیز درآمد فوق العاده ای برای خود دست و پا کرده است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در 5 فوریه سال 1985 یا همون 16 بهمن سال 1364در بین خانواده ای فقیر به جهان آمد. کریس رونالدو در سن 23 سالگی اولین توپ طلای خود را دریافت کرد و در سال های 2013 و 2014 دومین و سومین توپ طلای خود را کسب کرد. رونالدو در سن 28 سالگی 400 گل خودش در رده حرفه ای را به ثمر رساند. رونالدو اولین پرتغالی است که سه توپ طلا برده است و اولین بازیکنی است که 4 کفش طلا اروپا را در کارنامه دارد. در 100امین سالگرد فدراسیون فوتبال پرتغال، رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال معرفی گشت، همچنین رونالدو به همراه منچستریونایتد و رئال مادرید 16 جام کسب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی 10 فوتبالیست ثروتمندی که با جت شخصی به مسافرت می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 فوتبالیست ثروتمندی که با جت شخصی به مسافرت می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید