هدفون بی سیم و لوکس فیلیپس

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، پس از عرضه دو گوشی هوشمند ارزان با نام های فیلیپس PH1 و فیلیپس PH2 در چین، این برند اکنون یک جفت هدفون بی سیم تازه عرضه نموده است. نام این هدفون فیلیپس Fidelio T1 می باشد.

هدفون بی سیم و لوکس فیلیپس

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، برخلاف بیشتر هدفون های TWS جهان، هدفون نو فیلیپس دارای پوشش آلومینیومی بوده و قسمت شارژ این هدفون ها نیز روکش چرمی دارد. هدفون ها به وسیله بلوتوث 5.2 به دستگاه متصل می شوند و دارای استاندارد ضد آب IPX4 می باشند.

میکروفون ها دارای درایور های 10 میلی متری، 2 میکروفون کاهش نویز و 3 میکروفون برای تماس هستند. هر دو میکروفون دارای قابلیت ANC (حذف نویز فعال) و ENC (حذف نویز محیطی) می باشند. از فناوری Hi-Res پشتیبانی می نمایند و با کدک های LDAC و aptX نیز سازگار هستند. امکان انتقال پهنای باند تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را دارند و محدوده پاسخ فرکانسی آن ها 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز می باشد.

در صورت فعال بود ANC (حذف صدای نویز اطراف) تا 13 ساعت و در صورت غیر فعال بود ANC تا 9 ساعت دوام می آورند. شارژ هدفون ها هم به وسیله کابل USB Type-C و هم بصورت وایرلس و به وسیله پروتکل Qi امکان پذیر است. این محصول با 6 جفت پد گوش سیلیکونی و 3 جفت پد گوشی اسفنجی عرضه می گردد.

هدفون بی سیم فیلیپس، در چین 2599 ین (408 دلار) قیمت گذاری شده است. اما برای مدت محدودی، با قیمت 1699 ین (267 دلار) به فروش می رسد. این هدفون در رنگ های مشکی و نقره ای موجود هستند. نسخه مشکی دارای روکش چرمی مشکی رنگ است، در حالی که رنگ نقره ای آن با روکش چرمی قهوه ای رنگ عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "هدفون بی سیم و لوکس فیلیپس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بی سیم و لوکس فیلیپس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید