هواوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک X پرو 2022 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، در رویداد امروز هواوی، این شرکت از عینک هوشمند نو خود مجهز به سیستم عامل هارمونی او اس و با طراحی فریم قابل جداسازی رونمایی کرد. علاوه بر عینک هوشمند هواوی، این شرکت از سایر محصولات خود از جمله گوشی هوشمند تاشوی هواوی P50 پاکت، ساعت هوشمند هواوی واچ D و لپ تاپ میت بوک X پرو در این مراسم رونمایی کرد. بر اساس قابلیت های سیستم عامل هارمونی اواس، عینک هوشمند نو هواوی از نظر تعامل و تجربه کاربری به طور کامل ارتقا یافته است. بعلاوه این شرکت ویژگی های نوی را در خصوص مسائل مربوط به سلامت کاربران به این سیستم عامل اضافه نموده است.

هواوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک X پرو 2022 رونمایی کرد

عینک هوشمند هواوی طوری طراحی شده که قاب آن در صورت احتیاج کاربران جدا می گردد و آن ها می توانند بر حسب سلیقه خود از قاب های مختلفی برای استفاده از عینک بهره ببرند. قاب های عرضه شده این عینک شامل:

  • سه قاب کلاسیک بهینه سازی شده با سیستم عامل
  • قاب بوستون
  • قاب ولینگتون
  • قاب اویاتور

این گجت پوشیدنی علاوه بر این که یک عینک هوشمند است، جزو یکی از اکسسوری های روز جهان نیز به شمار می آید. گذشته از آن، این بار عینک هوشمند هواوی به برنامه Design for Huawei پیوسته و چندین سبک قاب را بر اساس سه نوع قاب کلاسیک پایه معرفی نموده است. عینک هوشمند هواوی تا 16 ساعت پس از شارژ شدن کامل می تواند به کار خود ادامه دهد. هواوی می گوید این عینک هوشمند با 80 دقیقه استفاده در 80 دقیقه شارژ می گردد. این گجت پوشیدنی از شارژر مغناطیسی پشتیبانی می نماید و می توان آن را هم از قسمت جلو و هم از پشت شارژ کرد. علاوه بر این ها، این عینک هوشمند گواهی ضدآب IPX4 را دارد و کاربران قادر خواهند تا از آن هنگام ورزش و هوای بارانی استفاده نمایند.

این عینک از بلندگوهای 128 میلی متری بسیار نازک با دامنه گسترده برای صدای استریوی فراگیر بهره می برد. بعلاوه این گجت هواوی دارای یک سیستم و میدان صوتی معکوس است که می تواند به طور موثری صدای اطراف گوش را کاهش دهد. فناوری استفاده شده در این عینک از حریم خصوصی صدای کاربران محافظت می نماید. علاوه بر این، این عینک از میکروفون دوگانه برای محیط های بادخیز استفاده می نماید تا صداها را با وضوح بیشتری بشنوید و تجربه تماس خوبی را حتی زمانی که در فضای باز هستید، برای شما فراهم می نماید.

عینک هوشمند هواوی از فناوری پخش هوشمند در تمام شرایط آب و هوایی پشتیبانی می نماید. زمانی که از این گجت استفاده می کنید، حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ در عینک فعال می شوند و محصول به طور اتوماتیک پیش بینی آب و هوا و برنامه های روز شما را نشان می دهد. در عین حال، این عینک می تواند به طور هوشمند اطلاعاتی را در اپ های سیستم و سایر اپ های ثالث برای شما پخش کند. برای مثال پیغام های اپ های مختلف مثل وی چت، اطلاعاتی مانند یادآوری سفر، ساعت پرواز، یادآوری برنامه های شما و بسیاری از اطلاعات را به شما نشان می دهد.

شایان ذکر است که هواوی در این عینک هوشمند به سلامت کاربران نیز اهمیت زیادی داده است. این گجت پوشیدنی چشمی نو مجهز به حسگر دقیقی است که با توجه به تغییرات در شرایط سر کاربر، فعالیت های مختلف را کنترل و به آن ها یادآوری می نمایند. علاوه بر یادآوری های مربوط به سلامت کاربر، این محصول بعلاوه می تواند شرایط ستون فقرات شما را تجزیه و تحلیل کند، سلامت ستون فقرات را ارزیابی و با یادآوری هایش به کاربران یاری می نماید تا گردن و ستون فقرات خود را از آسیب حفظ نمایند. درباره قیمت این عینک هوشمند باید گفت که هواوی، نسخه طبی این عینک هوشمند را با قیمت 1699 یوان و نسخه آفتابی عینک هوشمند خود را با قیمت 1899 یوان در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همانطور که در بالا نیز به اشاره شد، هواوی علاوه بر عینک هوشمند از لپ تاپ میت بوک X پرو 2022 نیز رونمایی کرد. میت بوک X پرو که نوترین لپ تاپ پرچم دار این شرکت چینی به شمار میرود، با پردازنده نسل یازدهم Rocket Lake اینتل، صفحه نمایش لمسی 14.2 اینچی 90 هرتزی با وضوح 3120 در 2080 پیکسل، نسبت تصویر 3:2 و باتری 60 وات ساعتی روانه بازار خواهد شد. وزن این نوت بوک تنها 1.38 کیلوگرم است و قطر ضخیم ترین نقطه آن به 15.5 میلی متر می رسد.

روشنایی نمایشگر این لپ تاپ حداکثر به 500 نیت می رسد و می تواند کل طیف رنگ P3 را پوشش دهد. در میت بوک X پرو چهار پورت USB-C (دو پورت USB 3.2)، یک جک هدفون، 6 بلندگوی Huawei Sound و چهار میکروفون به چشم می خورد. این لپ تاپ با شارژر سریع 90 واتی USB-C انرژی خود را تامین می نماید. میت بوک X پرو هواوی از پردازنده گرافیکی Iris Xe اینتل، 16 گیگابایت رم LPDDR4X و یک ترابایت حافظه SSD PCIe بهره می برد. به گفته هواوی این اولین نمایشگر در تاریخ لپ تاپ هاست که گواهی استاندارد دو فضای رنگی را از سوی TÜV Rheinland آلمان دریافت نموده است.

مدل Core i5 این لپ تاپ هواوی با 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از 9499 یوان (1490 دلار) شروع می گردد در حالی که نسخه برتر Core i7 با حافظه 1 ترابایتی با قیمت 12499 یوان (1961 دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. فروش رسمی میت بوک X پرو 2022 هواوی از 6 ژانویه سال 2022 (16 دی ماه) شروع خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک X پرو 2022 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک X پرو 2022 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید