کنعانی زادگان سوژه جنگ روانی جدید عراقی ها

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، صحبت های چند روز قبل مدافع تیم ملی با واکنش هواداران تیم ملی فوتبال عراق در فضای مجازی روبرو شده است.

کنعانی زادگان سوژه جنگ روانی جدید عراقی ها

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینک مرکوری، محمدحسین کنعانی زادگان به تازگی در مصاحبه ای درباره دو حریف عربی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی گفته است: دو تیم بحرین و عراق از لحاظ فیزیکی بیشتر روی اعصاب هستند، ولی آینده از آن ماست.

این بخش از صحبت های کنعانی زادگان گویا به گوش طرفداران تیم ملی عراق رسیده و آن ها که طی روز های گذشته مدعی شده بودند تیم ایران از رویارویی با آن ها هراس دارد! فاز جدیدی از جنگ روانی را علیه تیم ملی فوتبال ایران آغاز نموده اند.

طرفداران تیم ملی عراق، در فضای مجازی کلیپی از دو بازی تیم ملی مقابل تیم کشورشان را منتشر نموده اند که نتیجه آن به سود عراق بوده است.

بازی اول ملاقات دو تیم در جام ملت های 2015 بود که مهرداد پولادی از میدان اخراج شد و عراق در ضربات پنالتی توانست تیم کارلوس کی روش را شکست دهد.

ملاقات دوم هم بازی رفت دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 بوده که شاگردان ویلموتس 1-2 به تیم کاتانچ باختند و حالا سرمربی تیم عراق در مصاحبه ای به طرفداران تیمش وعده داده که قطعا بازی با ایران را خواهد برد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی خواهد شد. عراقی امید زیادی دارند که بازی ایران و بحرین به تساوی برسد و برنده ای نداشته باشد تا آن ها با خیال راحت کامبوج و هنگ کنگ را ببرند و صعودشان به مرحله بعدی به عنوان تیم اول قطعی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کنعانی زادگان سوژه جنگ روانی جدید عراقی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان سوژه جنگ روانی جدید عراقی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید