نرم افزار و اپلیکیشن

خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با پات لایف

خبرگزاری خبرنگاران- امکان خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت از طریق اپلیکیشن پات لایف و #788* فراهم شد.

13 اردیبهشت 1401

قیمت روز گوشی موبایل یکم دی

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ یکم دی را مشاهده می کنید.

21 بهمن 1400

جزئیات کارکرد نرم افزار گویاساز برای دانش آموزان نابینا در شبکه شاد

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از فعال شدن نرم افزار گویاساز در شبکه شاد برای دانش آموزان نابینا اطلاع داد و گفت خوشبختانه امروز امکان خواندن پیغام های متنی که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود، در شبکه...

17 بهمن 1400

بازی های پلی استور گوگل سال 2022 به ویندوز 10 و 11 می آیند

در جریان مراسم 2021 The Game Awards، سخنگوی گوگل خبر غافلگیرکننده ای اعلام کرد که بازی های گوگل که در گوگل پلی یافت می شوند از سال آینده در ویندوز 10 و 11 در اختیار کاربران قرار می گیرند. با توجه به اینکه مایکروسافت قبلاً با آمازون برای لیست کردن برنامه های خود در...

4 بهمن 1400

متاورس فیسبوک چیست؟

خبرنگاران : متاورس یک پلتفرم نو برای ارتقای فیسبوک است.

15 دی 1400

دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger Beta 2.21.20.8

نرم افزار واتساپ به اسم یکی از قدرتمندترین پیغام رسان ها شناخته می گردد و امکان برقراری ارتباط به صورت رایگان را فراهم می نماید.

16 مهر 1400

معاون وزیر ارتباطات: سازمان های دولتی نباید در بازار نشر مداخله نمایند

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سازمان های دولتی نباید در بازار نشر مداخله نمایند، زیرا با این کار به پژوهش و بازار نشر ضربه جبران ناپذیری وارد می نمایند و کیفیت پژوهش ها شدت کاهش می یابد.

19 تیر 1400

دیجی پی، بزرگترین بازیکن صنعت وام دهی فناورانه

به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، دیجی پی که به عنوان بازوی فناوری اقتصادی خبرنگاران شناخته می گردد با انتشار گزارش رسمی و عمومی خود به آنالیز عملکرد این شرکت در سال 2020 در بازه زمانی دی 98 تا 30 آذر 99 پرداخت.

18 اردیبهشت 1400

نرم افزار ضعیف توزیع واکسن کرونا را در آمریکا کند کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، آمریکا در شرایطی که با آمار مرگ و میر بسیار بالای ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا مبتلاست، نتوانسته یک سیستم نرم افزاری مناسب برای توزیع دقیق واکسن کرونا را نیز به کار بگیرد.

25 اسفند 1399

واتس اپ کاربران را وادار به اشتراک گذاری اطلاعات با فیسبوک می کند

به گزارش خبرنگاران به تقل از ایندپندنت، واتس اپ با آپدیت جدید کاربرانش را مجبور می کند تا با قانون جدید حفاظت از اطلاعات شخصی موافقت کنند و در غیر این صورت دسترسی شان به اپ را از دست می دهند.

26 بهمن 1399

خبرنگاران 22 نفر در حوزه گردشگری کردستان کار خود را از دست دادند

سنندج - خبرنگاران - معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: با تعدیل نیرو در اقامتگاه های گردشگری استان، طی 2 ماه گذشته 22 نفر در این حوزه کار خود را از دست دادند.

14 بهمن 1399

مخالفت کارمندان مایکروسافت با خرید تیک تاک

به نظر می رسد کارمندان مایکروسافت نظر مساعدی نسبت به خرید تیک تاک توسط کارفرمایشان ندارند و آن را از لحاظ اخلاقی درست نمی دانند.

10 مهر 1399

آپدیت جدید Sekiro چه قابلیت هایی به بازی اضافه می کند؟

توسعه دهندگان بازی سکیرو (Sekiro: Shadows Die Twice) اعلام کردند برنامه دارند در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) یک آپدیت رایگان همراه با یک نسخه دیسکی جدید شامل این آپدیت را از بازی عرضه کنند. متاسفانه آپدیت جدید سکیرو قرار نیست محتوای چشم گیری به ما ارایه دهد و صرفا چند ویژگی...

2 مهر 1399

آی پد جدید اپل، اسکنر سه بعدی دارد

خبرنگاران: در رایانک های قبلی آی پد پرو، کاربر برای آن که وارد فهرست های گزینه شود، ناچار بود روی صفحه نمایش انگشت بکشد. اما در آی پد پرو جدید، لت لمسی تعبیه کرده اند که روش کاملاً جدیدی برای کار با این رایانک به دست می دهد.

31 مرداد 1399

حقایق ترسناک در خصوص ویروس کرونا ، نکات مفید برای مسافران

با وجود گسترش فوق العاده ویروس کرونا در سرتاسر دنیا، این موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت در مسافران شده و از خود می­ پرسند که امنیت شخصی چیست و چگونه می ­توان این امنیت را برای خود ایجاد کرد.

4 اردیبهشت 1399

جالب ترین فناوریهای نمایشگاه سی ای اس

به گزارش خبرنگاران، دیروز نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی 2020 به کار خود سرانجام داد. در امسال میلادی نیز این نمایشگاه مملو از گجت ها و فناوری هایی تازه بود که بعضی از آنها شاید هیچ گاه روی واقعیت به خود نبینند، بعضی دیگر سرآغاز روندی برای صنعت به حساب...

11 اسفند 1398

دستگاه ثبت سیگنال های زیستی ساخته شد

محققان در اصفهان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری پیروز به طراحی و ساخت دستگاه ثبت سیگنال زیستی چهار کاناله بی سیم شدند.

7 اسفند 1398

نسخه استرالیایی برای شب های تهران

خبرنگاران: گردشگری شبانه در پایتخت به دلیل بعضی مخالفت ها در مقابل علاقه شهروندان، به جهت مخفیانه راهنمایی شده است.

13 دی 1398

معجزه هوش مصنوعی در خانه های هوشمند

در گذشته وقتی هوا سرد می شد دوست داشتیم قبل از رسیدن به خانه آن را گرم کنیم اما نمی شد؛ اما حالا هوش مصنوعی در قالب خانه های هوشمند این آرزو را محقق کند.

10 دی 1398

ابداع اپلیکیشنی برای تشخیص گونه پرندگان

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون اپلیکیشنهای زیادی وجود دارند که محققان عرصه پرنده شناسی می توانند با استفاده از آنها به شناسایی گونه های مختلفی از این جانوران بپردازند اما این شیوه استفاده تنها بر اساس الگوی جستجو در پایگاههای اطلاعاتی و بررسی مقالات...

19 آبان 1398
تعداد: (46)