اخبار مجلس

شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست

تهران (پانا) - مشاور رئیس سازمان سینمایی عنوان نمود که بیژن نوباوه از نمایندگان مجلس که درباره بعضی از فیلم های مسئله دار سینمای ایران اظهار نظر نموده در شورای پروانه نمایش حضور دارد و آنگونه که خبرگزاری ها نوشته اند از سینمای ایران عصبانی نیست.

20 اردیبهشت 1401

متن کامل لایحه بودجه 1401؛ منابع و مصارف 3631 هزار میلیاردی دولت

دولت سیزدهم اولین لایحه بودجه خود را با سقف 3631 هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس می نماید.

29 دی 1400

اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد علوم پزشکی

خبرگزاری خبرنگاران- نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

12 مهر 1400

پلمب 7 واحد صنفی عرضه قلیان در لردگان

فرمانده انتظامی لردگان، از پلمب 7 واحد صنفی عرضه قلیان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان اطلاع داد.

19 اردیبهشت 1400

خبرنگاران فرماندار: ادارات ازنا تعطیل است

خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار ازنا گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط قرمز در ازنا تمامی ادارات و اماکن عمومی این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

16 اردیبهشت 1400

ابلاغ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی به دولت خبرنگاران

محمدباقر قالیباف، طی نامه ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک تبصره به ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.

11 فروردین 1400

بررسی لایحه بودجه 1400 در نشست غیرعلنی مجلس

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری نشست غیرعلنی مجلس پیرامون آخرین تصمیمات کمیسیون تلفیق در رابطه با لایحه بودجه 1400 خبر داد.

18 اسفند 1399

رئیس کانون وکلای مرکز: آزمون وکالت فعلا چندمرحله ای نمی شود

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از برگزاری آزمون وکالت این کانون طبق روال سال های گذشته خبر داد و چندمرحله ای شدن آن را تکذیب کرد.

8 اسفند 1399

عبور از تنگنای بودجه

برایند دیدگاه اقتصاددانان و فعالان اقتصادی و کسانی که به هردلیل با اقتصاد سیاسی سروکار دارند، این است که لایحه تنظیم شده بودجه از سوی دولت به ویژه بخش درآمدی لایحه بودجه ناامیدکننده و غیرواقعی است.

2 اسفند 1399

پلوسی دوباره رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد

نمایندگان حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا رئیس کنونی مجلس نمایندگان را برای یک دوره دو ساله دیگر نامزد تصدی این سمت کردند.

29 آذر 1399

تیر آخر ترامپ هم به سنگ خورد

رهبران جمهوریخواه مجلس چهار ایالت کلیدی آریزونا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین با درخواست تیم ترامپ برای تغییر آرای الکترال به نفع دونالد ترامپ، به شدت مخالفت کردند.

25 آذر 1399

سردار جلالی: عملیات پیشگیرانه پدافند سایبری در صنایع اجرا می گردد

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با بیان اینکه هیچ شهرک صنعتی نباید فاقد طرح پاسخ اضطراری باشد از اجرای عملیات پیشگیرانه پدافند سایبری در صنایع اطلاع داد.

23 آذر 1399

امیری: ارائه 25 لایحه اقتصادی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا)- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت 25 لایحه از لوایح ارائه شده از سوی دولت به مجلس اقتصادی و معیشتی است و ما خواستار تصویب این لوایح در مجلس شورای اسلامی هستیم.

19 آذر 1399

عبدالله: بازگشت به امارت اسلامی قصه 20 سال پیش است

اگرچه بیش از چهار دهه از درگیری و جنگ در افغانستان می گذرد، اما هنوز راه صلح، سخت و سخت می نماید؛ زیرا آن ها که بر طبل جنگ می کوبند، هنوز سلاح خود را کنار نگذاشته اند. در یک سو مذاکراتی بین طرف آمریکایی و طالبان در دوحه اجرا شده و بعد از توافق آنها، اعضای...

7 آذر 1399

ابتلاء پنج نماینده مجلس یازدهم به کرونا

5 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده اند.

12 شهریور 1399

علیمردانی: مجلس یازدهم به تنقیح قوانین بپردازد

یک فعال سیاسی با بیان اینکه اولین اولویت هر کشور پیشرفته ای تنقیح قوانین است، گفت: قوانین انباشته شده، اضافی و منسوخ شده باید جدا شوند.

16 مرداد 1399

شمار موارد کووید-19 از 400 هزار گذشت ، نیویورک؛ کانون شیوع کرونا در آمریکا

شمار عفونت های ویروس کرونا در دنیا روز سه شنبه 6 فروردین برای نخستین بار از 400000 مورد گذشت، ایتالیا همچنان بیشترین ابتلا را در اروپا داشت و افزایش موارد عفونت و مرگ در نیویورک ادامه یافت.

25 اردیبهشت 1399

کریمی: اُفت مشارکت در این دوره انتخابات به دلیل اعتراضات به دولت است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره مردم با حضور کمرنگ خودشان در انتخابات اعتراض خودشان را به سیاست ها و رفتار های دولت نشان دادند و این اعتراض و گلایه هم اعتراض به حقی بود.

28 فروردین 1399

بازدید معاون استاندار خراسان جنوبی از پروژه های عمرانی اسفدن

خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی جهت بازدید از پروژه های مصوبات سفر استاندار به بخش اسفدن سفر کرد.

22 بهمن 1398

گراهام: شکست استیضاح، ترامپ را در چشم خاورمیانه قدرتمندتر می نماید

یکی از متحدان رئیس جمهور آمریکا در سنا می گوید شکست فرآیند استیضاح موجب ترسیم چهره ای قدرتمندتر از ترامپ می گردد، چراکه او محکم ترین مشت را از دموکرات ها خورده، اما همچنان ایستاده است.

11 بهمن 1398
تعداد: (33)