استارتاپ

خودروی برقی خودران بایدو 2023 فراوری می گردد

مدیر ارشد اجرایی شرکت بایدو اظهار داشت زیرمجموعه جایدو اتو فراوری تجاری نخستین وسیله نقلیه برقی رباتیک را در 2023 میلادی شروع می نماید.

26 بهمن 1400

کفش هوشمند به تشخیص زودهنگام بیماری ها یاری می نماید

یک استارت آپ با توسعه کفش های مجهز به فناوری حسگری، به افراد یاری می نماید تا درصورت بروز مشکلاتی در سلامتی، به سرعت آن را تشخیص دهند.

5 مهر 1400

خط فراوری بردهای الکترونیکی لوازم خانگی در تبریز راه اندازی شد

تهران (پانا) - همزمان با افتتاح هفت پروژه در حوزه پارک های علم و فناوری کشور خط فراوری بردهای الکترونیکی لوازم خانگی در شهرک صنعتی سهند - آذران تبریز به صورت ویدئو کنفرانس از سوی رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

4 خرداد 1400

انعقاد بیش از 130 قرارداد فناورانه با صنعت

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز مراسم رونمایی از محصولات و دستاوردهای حوزه نفت پارک فناوری پردیس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در محل این معاونت برگزار گردید.

15 فروردین 1400

تعداد شرکت فناور در زمینه فراوری محصولات مقابله با کرونا به 400 شرکت رسید

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: پارک ها و مراکز رشد در ماه های اخیر چابکی خود را به خوبی نشان دادند و یکی از نشانه های این موضوع فعالیت چند شرکت محدود در ابتدای اسفند و رسیدن آمار آنها به 400 شرکت است.

18 خرداد 1399

جالب ترین فناوریهای نمایشگاه سی ای اس

به گزارش خبرنگاران، دیروز نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی 2020 به کار خود سرانجام داد. در امسال میلادی نیز این نمایشگاه مملو از گجت ها و فناوری هایی تازه بود که بعضی از آنها شاید هیچ گاه روی واقعیت به خود نبینند، بعضی دیگر سرآغاز روندی برای صنعت به حساب...

11 اسفند 1398

معجزه هوش مصنوعی در خانه های هوشمند

در گذشته وقتی هوا سرد می شد دوست داشتیم قبل از رسیدن به خانه آن را گرم کنیم اما نمی شد؛ اما حالا هوش مصنوعی در قالب خانه های هوشمند این آرزو را محقق کند.

10 دی 1398

دولت شرکت های دانش بنیان را بنگاه اقتصادی نبیند

یک فعال فناوری در حوزه فناوری نانو گفت: دولت به این شرکت های دانش بنیان به چشم بنگاه اقتصادی نگاه می کند و بانک ها هنگام ارائه تسهیلات و خدمات تضامین بسیار سنگینی می خواهند.

24 آذر 1398

پای ایده دانش آموزان به وزارت ارتباطات باز شد، بازگشت دست پرنوجوانان از رویداد کارآفرینی

رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه فناوری اطلاعات دانش آموزان از برنامه هایی است که پای ایده دانش آموزان را به این حوزه باز نموده است.

17 مرداد 1398

تمرکز ویژه وزارت ارتباطات بر اقتصاد دیجیتال

تهران- خبرنگاران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمرکز ویژه بر رونق اقتصاد دیجیتال را از رویکردهای جدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم برشمرد.

5 تیر 1398