رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا شکسته می گردد ، مسافران سفر 20 ساعته نیویورک - سیدنی چه کسانی هستند؟

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا را از نیویورک تا سیدنی انجام می دهد.

رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا شکسته می گردد ، مسافران سفر 20 ساعته نیویورک - سیدنی چه کسانی هستند؟

وبلاگ عینک مرکوری - شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا آماده می گردد تا طولانی ترین پرواز بدون توقف را از نیویورک تا سیدنی انجام دهد. تاکنون هیچ شرکت هواپیمایی نتوانسته پرواز در این راستا را بدون توقف انجام دهد.

این پرواز آزمایشی 20 ساعته از رکورد پرواز سنگاپور به نیویورک که تاکنون طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان بود عبور خواهد نمود.

این هواپیما ساعت 9 آدینه شب (به وقت شرق آمریکا) نیویورک را ترک می نماید و ساعت 7 صبح یکشنبه (به وقت استرالیا) به سیدنی می رسد. شمار زیادی از پزشکان و دانشمندان مسافر این هواپیما خواهند بود.

آن ها قرار است فعالیت مغزی خلبانان هواپیما و همچنین تغذیه، خواب و فعالیت تنی چند از مسافران را در طول این پرواز 16 هزار کیلومتری زیر نظر داشته باشند.

هواپیمایی کانتاس در نظر دارد پرواز دیگری را از لندن به سیدنی انجام دهد که یک ساعت بیشتر از پرواز نیویورک - سیدنی طول می کشد.

در حال حاضر هیچ هواپیمایی قادر نیست چنین راستاهای طولانی را بدون توقف و با ظرفیت کامل مسافران و بار طی کند. اما دو هواپیمایی که شرکت های ایرباس و بوئینگ در حال تکمیل آن ها هستند قرار است این توانایی را داشته باشند.

شرکت کانتاس گفته تا انتها سال 2019 تصمیم می گیرد که کدام یک از این هواپیماها را برای این خط هوایی انتخاب کند اما برای این پرواز آزمایشی از یک فروند بوئینگ 787 دریم لاینر جدید استفاده می نماید.

پروازهای طولانی در راستا شرق به غرب یا برعکس که ساعت مقصد و مبدأ در آن تفاوت زیادی دارد، اختلال هایی را در بدن انسان ایجاد می نماید که به آن جت لگ یا پرواززدگی می گویند. در این وضعیت ممکن است مسافران این پروازها سرگیجه، خستگی، سستی و شاید زودرنجی را تجربه نمایند و احتمالا احساس سردرد نیز داشته باشند.

در این زمینه بخوانید:

+ طولانی ترین پروازهای جهان را بشناسید | هواپیمایی سنگاپور و قطری در صدر قرار گرفتند | نیویوک به سنگاپور پس از 19 ساعت پرواز بدون توقف به زمین نشست

+ طولانی ترین پروازهای جهان در سال 2019│ 10 پرواز بیش از 13 هزار کیلومتری را بشناسید

+ تصاویر هواپیمایی که طولانی ترین پرواز جهان را خواهد داشت | کاپیتان؛ راحت بخواب!

+ 5 پیشنهاد برای پروازهای طولانی؛ از گوشگیر تا چشم بند | چطور پروازهای طولانی مدت را راحت طی کنیم؟

+ طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان چند ساعت است؟ | مبدا و مقصد این پرواز کجاست؟

+ رده بندی برترین شرکت هواپیمایی جهان برای سال 2019│ برترین ایرلاین ها در اکونومی، بیزینس کلاس و سفارش غذا را بشناسید

+ بهترین غذاهای پرواز در کلاس اقتصادی│ از پیش غذاهای مدیترانه ای ترکیش ایرلاینز تا مزه های عربی قطر ایرویز

+ ویدئوی طرح عجیب بنیانگذار تسلا برای حمل و نقل هوایی | نیویورک تا توکیو در نیم ساعت!

+ جورابی که در پروازهای طولانی مانع پا درد می گردد│ پوشیدنی جدیدی که از خستگی سفر می کاهد

منبع: چمدان

به "رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا شکسته می گردد ، مسافران سفر 20 ساعته نیویورک - سیدنی چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف دنیا شکسته می گردد ، مسافران سفر 20 ساعته نیویورک - سیدنی چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید