سرانجام بدون مدال رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا برای تیم مردان ایران

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، مسابقات قهرمانی آسیا تنیس روی میز برای نماینده های کشورمان در بخش مردان بدون کسب مدال به اتمام رسید.

سرانجام بدون مدال رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا برای تیم مردان ایران

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی وبلاگ عینک مرکوری، پس از برگزاری مسابقات تیمی رقابت های قهرمانی ٖآسیا و کسب اسم پنجمی برای آقایان و نهمی برای بانوان، مسابقات انفرادی و دوبل قهرمانی آسیا شروع شد، جایی که با وجود امید به حداقل کسب یک مدال در بخش مردان، اما با شکست روبرو شدیم و تنها یکی از بانوان جوان تنیس روی میز کشورمان یعنی ملیکا کرمی توانست با حضور در جمع 16 نفر پایانی به نوعی عملکرد درخشانی را از خود ثبت کند.

کار تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان، اما امروز با شکست تمام نماینده ها باثی مانده از ایران در بخش های انفرادی و دوبل به اتمام رسید.

در مرحله یک چهارم نهایی جدول 2 نفره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، تیم متشکل از نیما و نوشاد عالمیان در حالی که یک قدم با کسب مدال فاصله داشت، بازنده شد و حذف شد.

تیم 2 نفره برادران عالمیان با تیم هند به رقابت پرداخت که با نتیجه 3 برصفر بازی را واگذار کرد. این 2 برادر در صورت پیروزی و صعود به نیمه نهایی می توانستند مدال برنز مشترک خود را قطعی نمایند، اما پیروز نشدند.

در بخش انفرادی هم نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل ووجین جانگ (رنکینگ 12 دنیا) بازنده شد و از صعود به یک چهارم نهایی باز ماند؛ و به این ترتیب پرونده بازیکنان ایران در بخش مردان بسته شد. پیش از این نیما عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی و محمد علی رویین تن از مسابقات حذف شده بودند.

کسب مقام پنجم آسیا در بخش تیمی مهمترین دستاورد تیم ملی تنیس روی میز مردان در این مسابقات بود.

بیشتر بخوانید

  • عملکرد امیدوار نماینده دختران تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرانجام بدون مدال رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا برای تیم مردان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام بدون مدال رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا برای تیم مردان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید