توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در گچساران

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گچساران از توقف فعالیت یک تور فاقد مجوز در این شهرستان اطلاع داد.

توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در گچساران

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، الماس قبادی صبح امروز دوشنبه 22 تیرماه 1400، اظهار کرد: این تور غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط و مقررات و مجوزهای قانونی اقدام به برگزاری تور می کرد شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری و پرونده فرد متخلف به مراجع قانونی برای پیگیری ارسال می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گچساران اضافه کرد: برگزاری هرگونه تور گردشگری باید به وسیله شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز و زیرپوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گردد.

قبادی ادامه داد: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی ننمایند و مردم شهرستان هم برای استفاده از خدمات مسافرتی فقط به دفاتر مجاز مراجعه نموده و از ثبت نام نزد افرادی که به صورت شخصی اقدام به ثبت نام می نمایند خودداری نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید