داورزنی: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، آشوری سرپرست شد تا کارهای فدراسیون انجام گردد.

داورزنی: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک مرکوری، محمدرضا داورزنی در انتها مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: با توجه به اجرای قانون منع بازنشستگان کاراته کشور سه ماه بود که با سرپرست اداره می شد. مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم. آشوری سرپرست شد تا کارهای فدراسیون انجام گردد. مجمع خوبی بود، تعدادی از علاقه مندان ثبت نام نموده بودند که چند نفر انصراف دادند و در نهایت طباطبایی با 36 رای توانست رای خوبی از مجمع بگیرد.

وی تاکید نمود: شقاقی هم 5 رای گرفت. دوران رقابت تمام شد. از امروز طباطبایی چهار سال رئیس خواهد بود. از کاراته انتظار زیادی برای پیروزیت در المپیک داریم تا این رشته سبد مدالی ایران را در توکیو رنگین تر کند و این می طلبد که برنامه ها برای المپیک با قدرت بیشتری پیگیری گردد.

داورزنی درباره اعزام های متعدد ملی پوشان کاراته به مسابقات کسب سهمیه المپیک و یاری وزارت ورزش در این باره به فدراسیون گفت: در ستاد عالی بازی ها اولویت ها تعیین شده است و البته ضرورت دارد که مدیریت درستی در منابع صورت بگیرد. ما هر ساله در شورای برون مرزی اعزام های متعددی را تصویب می کنیم که باید در این خصوص مدیریت و بازنگری صورت بگیرد. در واقع ضرورتی ندارد که در اعزام ها از افراد اضافه استفاده گردد. شاید بعضی نفرات لازم باشد که در کنار تیم حضور داشته باشند اما نهایتا آن کسانی که ضرورت دارد باید در اعزام ها حضور داشته باشند. کاراته رشته پراعزامی است و طباطبایی و همکارانش باید دقت نمایند که این کار به بهترین شکل انجام گردد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احداث خانه کاراته توضیح داد: با دستور وزیر ورزش و پیگیری هایی که اجرا شده این اتفاق را پیگیری می کنیم که در مجموعه ورزشی آزادی بیفتد. یک قطعه زمین پیش بینی شده که در کنار خانه ووشو به کاراته اختصاص یابد تا به مانند ووشو، خانه کاراته نیز ایجاد گردد و طباطبایی این موضوع را پیگیری می کنم. من مطمئنم که علیرغم محدودیت ها، مانعی در این باره وجود نخواهد داشت و انشاءالله که خانه کاراته ساخته می گردد تا کاراته کاها دغدغه ای از بابت اسکان و محل تمرین نداشته باشند.

داورزنی: با وجود جنگ مالی باز هم می توان پیروز بود

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید