سعیده علی: گروه بهمن پتانسیل قهرمانی در لیگ بسکتبال را دارد

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: تیم ما پتانسیل قهرمانی در سوپر لیگ را دارد.

سعیده علی: گروه بهمن پتانسیل قهرمانی در لیگ بسکتبال را دارد

سعیده علی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک مرکوری گفت: هفته پایانی دور برگشت لیگ برتر بانوان درحالی برگزار گردید که تیم بهمن درصدر گروه خود نهاده شد. در مرحله پلی آف تیم بهمن با تیم دانشگاه گلستان بازی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. در مصاف با تیم گلستان نیز با تمام قدرت حاضر خواهیم شد. به طور حتم تیم حریف نیز برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهد آمد.

ملی پوش تیم گروه بهمن ادامه داد: لیگ سال جاری بسکتبال بانوان در مقایسه با سال گذشته از هیجان و جذابیت بیشتری برخوردار است به همین دلیل پیش بینی بازی ها در این دوره از مسابقات نیز سخت بود. این در حالی که سال های گذشته تنها دو، سه تیم کیفیت بالایی داشتند.

سعیده علی یادآورشد: تیم بهمن نیز یکی از تیم های خوب این دوره از رقابت به شمار می رود. تیم با انگیزه و یکدست است. این تیم پتانسیل قهرمانی درسوپر لیگ را دارد. تمام کوشش خود را به کار گرفته ایم تا جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی بسکتبال سه به سه گفت: در فاصله آغاز رقابت های پلی آف اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد. این اردوها برای حضور در رقابت های جام جهانی برگزار می گردد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان توضیح داد: رقابت های سختی را درپیش داریم اما حالا بسکتبال بانوان با تجربه تر از گذشته است. حالا بهتر از قبل می دانیم که چه برنامه های بدنسازی را داشته باشیم. البته در مقایسه با حریفان کم تجربه هستیم و به مسابقات بیشتری احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعیده علی: گروه بهمن پتانسیل قهرمانی در لیگ بسکتبال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیده علی: گروه بهمن پتانسیل قهرمانی در لیگ بسکتبال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید