مدارس کم جمعیت کردستان از مهرماه بازگشایی می شوند

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای مهر ماه تحصیل در مدارس کم جمعیت در کردستان به صورت حضوری خواهد بود.

مدارس کم جمعیت کردستان از مهرماه بازگشایی می شوند

به گزارش خبرنگار از ،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرور ش کردستان اظهار کرد: سال تحصیلی سال جاری از اول مهر شروع می گردد و تحصیل در مدارس کم جمعیت به صورت حضوری خواهد بود.

قربانی اظهار کرد: امیدواریم از ابتدای آبان هم با تسریع در واکسیناسیون دانش آموزان، بتوانیم در هفته دو روز کلاس حضوری برای دانش آموزان برگزار کنیم.

او توضیح داد: طولانی شدن تعطیلی مدارس به واسطه شیوع کرونا ویروس برای دانش آموزان عوارض روحی و روانی زیادی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تمام کوشش ما برگزاری حداقل در هفته چند جلسه کلاس حضوری است، گفت: دولت برای حوزه آموزش مجازی 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده که قطعا سهم استان ما در این زمینه محفوظ است.

قربانی از انجام واکسیناسیون همه معلمان استان اطلاع داد و گفت: یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش ساماندهی نیرو های انسانی است که در این زمینه استان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او اذعان کرد: برترین تعادل نیرو را در آموزش و پرورش استان کردستان داریم به گونه ای که سال جاری تنها 300 نفر از نیرو های آموزش و پرورش خواهان انتقالی بوده اند.

مدیر کل اموزش و پرور ش کردستان از ساماندهی بیش از 2 هزار و 500 نیروی نو در آموزش و پرورش استان اطلاع داد و گفت: 99.79 درصدی دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان ثبت نام نموده اند.

قربانی اسم کرد: در ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه اول رتبه اول و در متوسطه دوم رتبه دوم و در ثبت نام کتاب رتبه پنجم را در کشور داریم.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدارس کم جمعیت کردستان از مهرماه بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس کم جمعیت کردستان از مهرماه بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید