مصالح ساختمانی

کلیسای مریم مقدس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کلیساها در تبریز است

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، کلیسای مریم مقدس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کلیساها در تبریز است.

14 اسفند 1400

بازگشایی باشکوه خیابان باستانی ابوالهول در مصر

جاده باستانی ابوالهول در شهر اقصر با مراسمی باشکوه در عصر پنجشنبه 25 نوامبر بازگشایی شد.

18 بهمن 1400

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان کشور، روزهای 25 و 26 ماه جاری در پیست آفرود گود سیمان شیراز برگزار می گردد.

27 دی 1400

غذاهای پروتئین دار بدون چربی

یکی دیگر از منابع خوب پروتئین ماهی است. ماهی نه تنها منبع خوبی از پروتئین بوده، بلکه یک غذای بسیار مغذی و سالم هم می باشد. ماهی غنی از پروتئین شامل flounder, sole, scrod, cod و تن کنسرو شده می باشد

27 مهر 1400

احیای مردمی2 تالاب در سال خشکسالی شدید

به گزارش خبرنگاران، بخش عمده ای از سطح این تالاب ها پر آب و محل رونق گردشگری و پرنده نگری در کشور شده است. اما چرا این دو تالاب کوچک کوهستانی با گذشته نامساعدی که داشته اند و شرایط خشکسالی کنونی همچنان زنده مانده اند؟

19 شهریور 1400

دیلمان ؛ منطقه ای دنج برای تفرج های خانوادگی

شمال ایران یکی از منطقه های است که سالانه افراد بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. بسیاری از مردم ایران در تعطیلات تابستان یا در تعطیلات دو یا سه روزه ماه های مختلف به شمال کشور و منطقه ها سرسبز آن سفر می کنند تا چند روزی را در محیطی زیبا و آب و هوایی خوب سپری...

21 مرداد 1400

ارگ دولت آباد اسفراین، بنایی تاریخی با الگوبرداری از شهر بلقیس

ارگ دولت آباد در غرب روستای دولت آباد و در فاصله حدود 14 کیلومتری جنوب شرق شهرستان اسفراین قرار گرفته است، این اثر در پای کوهی ارتفاعات جنوب غربی شاه دنیا در میان دشت به ارتفاع حدود 1250 متر بالاتر از سطح در یا واقع شده است.

11 تیر 1400

خبرنگاران مسائل محیط زیستی تهران با جزیره ای عمل کردن حل نمی شود

تهران- خبرنگاران- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حل مسائل محیط زیست تهران نیازمند مشارکت جدی و خروج از جزیره ای عمل کردن است.

23 اردیبهشت 1400

اعلام دلیل دود غلیط در جنوب شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک گاراژ در جنوب شرق تهران خبر داد.

26 فروردین 1400

تاریخ در محاصره زباله

حالا می توانیم مرثیه بخوانیم؛ یک مرثیه برای سرنوشت عجیب و غیرقابل باور پلی تاریخی که 43 سال از ثبت ملی اش می گذرد. مرثیه ای که از محاصره پل تاریخی میربهاءالدین زنجان در میان انبوه زباله ها حکایت می کند؛حقیقتی تلخ از سرنوشت میراثی که از دوره قاجار خودش...

12 اسفند 1399

معرفی عجیب ترین غارهای ایران

این غارها می توانند گردشگران زیادی را به خود جلب کنند . گردشگرانی که علاقه به طبیعت گردی و ماجراجویی در دل طبیعت دارند . غارها در واقع از نفوذ آب های زیر زمینی در سنگ های آهکی و حل شدن در فضای خالی بین آن ها در طول سالیان طولانی تشکیل می شوند.در سراسر دنیا...

10 بهمن 1399

ازن دوای درد شماست

جام جم/ تا چند سال پیش، شاخه ای از پزشکی تحت عنوان درد که هدفش ارائه روش های درمانی برای کنترل دردهای مزمن است اصلا شناخته شده نبود.

26 مرداد 1399

هم بترسید هم قهقهه بزنید در قلعه قهقهه!، تصاویر

قلعه قهقهه در بخش ارشق، ما بین روستای گنچویه و قره آغاج کلان از توابع مشگین شهر در استان اردبیل واقع شده است و از آثار دوره صفویه به حساب می آید.

17 تیر 1399

شاخص قیمت اجاره بها چقدر رشد کرد؟

خبرنگاران: شاخص قیمت اجاره بهای واحد های مسکونی در مناطق شهری در زمستان سال 98 نسبت به مدت مشابه فصل قبل (پاییز 98)، 4.0 درصد افزایش داشته است.

12 تیر 1399