معماری و عمران

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسع? خدمات دیجیتال

خبرگزاری خبرنگاران- معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

16 اردیبهشت 1401

هتل های پنج ستاره کیش را بیشتر بشناسید

تعداد هتل های کیش بسیار زیاد است و هتل های آن از لحاظ سطح امکانات و قیمت تنوع بسیاری دارند. در این مطلب درباره هتل های پنج ستاره جزیره صحبت می کنیم.

10 اردیبهشت 1401

خرید در نیس، راهنمای مراکز تجاری و بازارچه ها

نیس، یکی از شهرهای ساحلی فرانسه و یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در این کشور است. خرید در نیس، با وجود مراکز تجاری مدرن، بازارچه های محلی و بوتیک های شیک و قدیمی، تجربه ای است که نباید از دست بدهید.

1 اردیبهشت 1401

تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس

شهرداری روتردام هلند با یک کارخانه کشتی سازی محلی توافق نموده تا سازه پل تاریخی کُنینگشوفن بروگ را برای عبور کشتی لوکس جف بزوس موقتا از هم باز کند.

30 فروردین 1401

چرا فیلم Nightmare Alley گیرمو دل تورو یکی از برترین فیلم های سال است؟

فهرست نامزدهای اسکار سال های دور رو که می بینید، شگفت زده می شوید که چطور هر سال این همه رقیب گردن کلفت با هم مبارزه می کردند و چطور یک بازه زمانی کوتاه آنقدر از نظر سینمایی مولد و پربازده بود. اما الان وقتی فهرست نامزدها را می بینیم، با خودمان می گوییم،...

22 فروردین 1401

کلیسای مریم مقدس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کلیساها در تبریز است

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، کلیسای مریم مقدس یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کلیساها در تبریز است.

14 اسفند 1400

بازگشایی باشکوه خیابان باستانی ابوالهول در مصر

جاده باستانی ابوالهول در شهر اقصر با مراسمی باشکوه در عصر پنجشنبه 25 نوامبر بازگشایی شد.

18 بهمن 1400

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان کشور، روزهای 25 و 26 ماه جاری در پیست آفرود گود سیمان شیراز برگزار می گردد.

27 دی 1400

دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، با احکام جداگانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حفظ سمت به عنوان مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات...

19 آبان 1400

کارشناس یونسکو کاروانسرای مشیرالملک برازجان را برای ثبت جهانی ارزیابی کرد

کارشناس سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد یونسکو کاروانسرای مشیرالملک برازجان را برای ثبت در لیست آثار جهانی ارزیابی کرد.

14 آبان 1400

غذاهای پروتئین دار بدون چربی

یکی دیگر از منابع خوب پروتئین ماهی است. ماهی نه تنها منبع خوبی از پروتئین بوده، بلکه یک غذای بسیار مغذی و سالم هم می باشد. ماهی غنی از پروتئین شامل flounder, sole, scrod, cod و تن کنسرو شده می باشد

27 مهر 1400

ماموریت ویژه وزیر علوم به اولین استاد ممتاز دانشگاه سمنان

خبرنگاران/سمنان استاد ممتاز دانشگاه سمنان، مامور راه اندازی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری شد

24 مهر 1400

برای تماشای این عکس ها زیرآبی بروید

گالری ها و موزه ها همچنان مکان هایی رسمی و پذیرفته تلقی می شوند برای برپایی نمایشگاه های هنری و البته به رسمیت شناختن یک اثر. هرچند هنر پست مدرن در این سال ها با زیر سوال بردن این رسمیت، با تاکید بر اینکه هنر دیگر به مکان های مألوف و سنتی نظیر نگارخانه...

31 شهریور 1400

احیای مردمی2 تالاب در سال خشکسالی شدید

به گزارش خبرنگاران، بخش عمده ای از سطح این تالاب ها پر آب و محل رونق گردشگری و پرنده نگری در کشور شده است. اما چرا این دو تالاب کوچک کوهستانی با گذشته نامساعدی که داشته اند و شرایط خشکسالی کنونی همچنان زنده مانده اند؟

19 شهریور 1400

دیلمان ؛ منطقه ای دنج برای تفرج های خانوادگی

شمال ایران یکی از منطقه های است که سالانه افراد بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. بسیاری از مردم ایران در تعطیلات تابستان یا در تعطیلات دو یا سه روزه ماه های مختلف به شمال کشور و منطقه ها سرسبز آن سفر می کنند تا چند روزی را در محیطی زیبا و آب و هوایی خوب سپری...

21 مرداد 1400

آرامستان تازه تهران به زودی تعیین می گردد

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح عملکرد این معاونت در دوره پنجم مدیریت شهری در جمع خبرنگاران از طی کردن مراحل نهایی مکان یابی آرامستان نو تهران اطلاع داد.

15 مرداد 1400

عمران خان: آمریکا نمی تواند در جنگ افغانستان پیروز گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، عمران خان نخست وزیر پاکستان در مورد فرایند صلح در افغانستان و عملیات های ادعایی آمریکا برای مبارزه با تروریسم در خاک این کشور تأکید کرد که حتی در صورت موافقت اسلام آباد با درخواست ایالات متحده مبنی بر در اختیار قرار...

1 مرداد 1400

ارگ دولت آباد اسفراین، بنایی تاریخی با الگوبرداری از شهر بلقیس

ارگ دولت آباد در غرب روستای دولت آباد و در فاصله حدود 14 کیلومتری جنوب شرق شهرستان اسفراین قرار گرفته است، این اثر در پای کوهی ارتفاعات جنوب غربی شاه دنیا در میان دشت به ارتفاع حدود 1250 متر بالاتر از سطح در یا واقع شده است.

11 تیر 1400

گردشگری مجازی بچه ها در روزهای کرونایی

ایسنا/ این خبر پیرامون گردشگری مجازی بچه ها در روزهای کرونایی برای شما نگارش شده است.

1 خرداد 1400

نشست زمین در خیابان امیرکبیر تهران

خبرنگاران : بخشی از خیابان امیرکبیر تهران حوالی میدان توپخانه نشست کرد.

27 اردیبهشت 1400
تعداد: (52)