تاسیسات گردشگری استان مرکزی استانداردسازی می شوند

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، کلیه تاسیسات گردشگری استان مرکزی در چرخه استانداردسازی برای ارائه خدمات تخصصی و مطلوب قرار خواهند گرفت.

تاسیسات گردشگری استان مرکزی استانداردسازی می شوند

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی امروز 9 تیر ماه 99 گفت: به زودی تمامی تاسیسات گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و اقامتگاه های بوم گردی مشمول گواهینامه استانداردسازی می شوند.

حسینی با تاکید بر اینکه نظارت بر واحدهای گردشگری تشدید شده است، گفت: روز گذشته تاسیسات گردشگری و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی محور شهرستان محلات مورد بازرسی و نظارت تیم نظارت استان قرار گرفت.

او گفت: در این نظارت به دو واحد تذکر کتبی داده شد و درج در پفراینده انجام شد.

معاون گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه پس از بررسی و ارزیابی که از تاسیسات گردشگری صورت می گیرد این اماکن موظف هستند بر اساس طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری عمل کنند، شرح داد: در فرایند اجرای این طرح تمام امکانات و تجهیزات کمی و کیفی ارائه خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق داده شده و به روزرسانی می شود.

او بیان کرد: این استان دارای 17 هتل و 2 هتل آپارتمان، 4 مهمانپذیر و 17 اقامتگاه بوم گردی است و 52 خانه مسافر که همه آن ها در چرخه استانداردسازی قرار گرفته اند.

منبع: میراث آریا

به "تاسیسات گردشگری استان مرکزی استانداردسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیسات گردشگری استان مرکزی استانداردسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید