تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس

به گزارش وبلاگ عینک مرکوری، شهرداری روتردام هلند با یک کارخانه کشتی سازی محلی توافق نموده تا سازه پل تاریخی کُنینگشوفن بروگ را برای عبور کشتی لوکس جف بزوس موقتا از هم باز کند.

تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس

به گزارش یورونیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این تصمیم در حالی اعلام می شود که شهرداری روتردام در سال 2017 و پس از بازسازی این پل تاریخی قول داده بود هرگز آن را تخریب نکند. با این حال کشتی تفریحی مدیرعامل سابق آمازون به ارزش 430 میلیون یورو، دکل های بسیار بلندی دارد. این شناور در کارگاه کشتی سازی منطقه آلباسردام، در نزدیکی روتردام ساخته شده و تنها راه ورود آن به دریا، گذار از زیر پل کُنینگشوفن بروگ است.

شهرداری روتردام اعلام نموده بخش میانی سازه پل را با هزینه شرکت سازنده کشتی موقتا باز می نماید و پس از عبور قایق لوکس جف بزوس آن را به حالت قبل باز می گرداند.

پل تاریخی کُنینگشوفن بروگ در سال 1878 ساخته شد. این پل در زمان جنگ جهانی دوم بمباران و ویران شد. کار بازسازی و نصب مجدد سازه نو پس از دهه ها انتظار در سال 2017 به سرانجام رسید.

شهرداری روتردام اعلام نموده منافع اقتصادی و فرصت های شغلی ایجاد شده برای ساخت و به آب انداختن کشتی جف بزوس برای اقتصاد منطقه غیرقابل چشم پوشی است و پل پس از تخریب موقت، به حالت سابق باز می شود و شهروندان نباید نگران باشند.

منبع: فرارو

به "تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید