بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس

شهرداری روتردام هلند با یک کارخانه کشتی سازی محلی توافق نموده تا سازه پل تاریخی کُنینگشوفن بروگ را برای عبور کشتی لوکس جف بزوس موقتا از هم باز کند.

30 فروردین 1401

چرا فیلم Nightmare Alley گیرمو دل تورو یکی از برترین فیلم های سال است؟

فهرست نامزدهای اسکار سال های دور رو که می بینید، شگفت زده می شوید که چطور هر سال این همه رقیب گردن کلفت با هم مبارزه می کردند و چطور یک بازه زمانی کوتاه آنقدر از نظر سینمایی مولد و پربازده بود. اما الان وقتی فهرست نامزدها را می بینیم، با خودمان می گوییم،...

22 فروردین 1401

بازگشایی باشکوه خیابان باستانی ابوالهول در مصر

جاده باستانی ابوالهول در شهر اقصر با مراسمی باشکوه در عصر پنجشنبه 25 نوامبر بازگشایی شد.

18 بهمن 1400

کارشناس یونسکو کاروانسرای مشیرالملک برازجان را برای ثبت جهانی ارزیابی کرد

کارشناس سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد یونسکو کاروانسرای مشیرالملک برازجان را برای ثبت در لیست آثار جهانی ارزیابی کرد.

14 آبان 1400

برای تماشای این عکس ها زیرآبی بروید

گالری ها و موزه ها همچنان مکان هایی رسمی و پذیرفته تلقی می شوند برای برپایی نمایشگاه های هنری و البته به رسمیت شناختن یک اثر. هرچند هنر پست مدرن در این سال ها با زیر سوال بردن این رسمیت، با تاکید بر اینکه هنر دیگر به مکان های مألوف و سنتی نظیر نگارخانه...

31 شهریور 1400

آرامستان تازه تهران به زودی تعیین می گردد

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح عملکرد این معاونت در دوره پنجم مدیریت شهری در جمع خبرنگاران از طی کردن مراحل نهایی مکان یابی آرامستان نو تهران اطلاع داد.

15 مرداد 1400

خبرنگاران مسائل محیط زیستی تهران با جزیره ای عمل کردن حل نمی شود

تهران- خبرنگاران- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حل مسائل محیط زیست تهران نیازمند مشارکت جدی و خروج از جزیره ای عمل کردن است.

23 اردیبهشت 1400

خبرنگاران بهره برداری 6 پروژه کشاورزی در رضوانشهر

رشت- خبرنگاران - مدیر جهاد کشاورزی رضوانشهر گفت: همزمان با جشن های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، 6 پروژه کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

23 اسفند 1399

نیارکی: واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در رده تولیدات هپکو ممنوع است

معاون وزیر صمت گفت: واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در رده فراوریات هپکو از نیمه دوم سال 96 ممنوع شده است و فقط ماشین آلاتی که فراوری داخلی ندارند، امکان ثبت سفارش دارند.

20 اسفند 1399

تولید ابرآلیاژهای ایرانی توسط یک شرکت دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، جلال دانش مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه آلیاژهای پایه نیکل و پایه کبالت جزو جدایی ناپذیر صنایع پیشرفته هستند، گفت: ابر آلیاژها در دمای بالا خواص خودشان را حفظ می کنند و عمدتا در صنایعی مانند...

5 بهمن 1399

در شرایط بحرانی چگونه می توانیم به بچه ها یاری کنیم؟

در شرایط بحرانی و رخدادهای طبیعی، بچه ها بیش از پیش در معرض آسیب های روانی قرار دارند. بزرگترها درگیر رسیدگی به وقایع پیش آمده هستند و بچه ها شاهد هر آنچه می گذرد. آنها متحمل اضطراب زیادی شده و امنیت روانی شان در معرض آسیب است. در صورتی که به این آسیب ها...

8 دی 1399

اجرای بعضی برنامه ها و پروژه های شهری امکان پذیر نیست

شهر: شرایط مالی کنونی سبب شد تا برخلاف برنامه های مهمی که در زمان انتخابات داشتیم به این نتیجه برسیم که اجرای بعضی از برنامه ها امکان پذیر نیست چرا که درآمدها کاهش پیدا نموده است.

30 آبان 1399

کابینه جدید سومالی معرفی شد

محمد حسین روبلی نخست وزیر جدید سومالی اعضای کابینه خود را معرفی کرد.

27 آبان 1399

بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید، خرید از مراکز خرید بارسلونا را از قلم نیاندازید. بارسلونا یکی از شهرهایی است که بیشتر برندهای معتبر اسپانیایی در آن مرکز فروش معتبر دارند. در ادامه فهرستی از بهترین مراکز خرید بارسلونا به شما ارائه می­شود تا در صورت...

19 مهر 1399

تدوین طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: باتوجه به گستردگی سواحل و پسکرانه توسعه یافته استان، طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در 6 محور تدوین شده است.

17 مهر 1399

یافته جدید پژوهشگران داخلی درباره دیابت، استفاده از محیط کشت سلول بنیادی انسان برای درمان سریع تر زخم ها

محققان پژوهشگاه رویان و دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمی به بهبود عملکرد فیبروبلاست ها در فرد مبتلا به دیابت دست پیدا نموده اند که در نتیجه باعث درمان سریع تر زخم ها و بازسازی پوست شده است.

6 مهر 1399

آشنایی با فرودگاه بین المللی دبی، ترمینال ها و امکانات آن، تصاویر

فرودگاه بین المللی دبی، در 15 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر دبی واقع شده و در صورتی که ترافیک سنگین نباشد، حدود 15 دقیقه با آن فاصله دارد. این فرودگاه، فرودگاه بین المللی اصلی شهر دبی و مهم ترین فرودگاه امارات متحده عربی به حساب می آید.

13 شهریور 1399

خاوران نامه، شاه راه همکاری های ایران و ایرلند

آفرین امامی، مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان به برگزاری ویدیوکنفرانس بین مسئولان این دو موزه فیونولا کروک، مدیر کتابخانه، موزه چستربیتی و مویا کری، موزه دار آثار هنری اسلامی موزه چستربیتی دوبلین با آفرین امامی، مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان، در روز جهانی...

15 مرداد 1399

سکوت ویرانگر کاروانسرای 450 ساله قلعه خرگوشی عقدای اردکان

دکتر محسن میرجانی باستان شناس و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اهمیت این بنای تاریخی، می گوید: کاروانسرای شگفت انگیز قلعه خرگوشی که بنای پایدار و سنگی اش را باید در نزدیکی باتلاق گاوخونی مشاهده...

4 تیر 1399

بازار ملک از نگاه مطبوعات

روزنامه مردم سالاری - ساخت و ساز در 10 شهر روی گسل ممنوع می شود معاون وزیر راه گفت: به دنبال ابلاغ مصوبه و نقشه ممنوعیت ساخت و ساز بر روی گسل های شهر تهران، برای 10 شهر دیگر هم این نقشه ها را در دست تهیه داریم.

27 خرداد 1399
تعداد: (22)