هوش مصنوعی

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسع? خدمات دیجیتال

خبرگزاری خبرنگاران- معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

16 اردیبهشت 1401

طراحی تراشه های 5 نانومتری برای ویندوز به وسیله کوالکام

شرکت کوالکام در حال ساخت تراشه های 5 نانومتری ARM برای لپ تاپ های ویندوزی است.

22 دی 1400

دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، با احکام جداگانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حفظ سمت به عنوان مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات...

19 آبان 1400

شیائومی اطلاعات جدیدی درباره گوشی Civi منتشر کرد

تا رونمایی از گوشی های سری شیائومی Civi تنها چند ساعت زمان به جای مانده است اما شرکت چینی تصمیم گرفت در همین مدت زمان کم به جای مانده، اطلاعات جدیدی را در رابطه با آن ها منتشر کند.

14 مهر 1400

کفش هوشمند به تشخیص زودهنگام بیماری ها یاری می نماید

یک استارت آپ با توسعه کفش های مجهز به فناوری حسگری، به افراد یاری می نماید تا درصورت بروز مشکلاتی در سلامتی، به سرعت آن را تشخیص دهند.

5 مهر 1400

جالب ترین فناوریهای نمایشگاه سی ای اس

به گزارش خبرنگاران، دیروز نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی 2020 به کار خود سرانجام داد. در امسال میلادی نیز این نمایشگاه مملو از گجت ها و فناوری هایی تازه بود که بعضی از آنها شاید هیچ گاه روی واقعیت به خود نبینند، بعضی دیگر سرآغاز روندی برای صنعت به حساب...

11 اسفند 1398

گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه

گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 RS، پرچم دار خاص هوآوی است که با همکاری کمپانی پورشه طراحی و ساخته شده. این دستگاه در حقیقت نسخه ای لوکس تر Huawei Mate 30 Pro 5G محسوب می گردد که به سخت افزار بهتر، طراحی زیباتر و لوازم جانبی کاربردی تر مجهز شده است.

28 دی 1398

معجزه هوش مصنوعی در خانه های هوشمند

در گذشته وقتی هوا سرد می شد دوست داشتیم قبل از رسیدن به خانه آن را گرم کنیم اما نمی شد؛ اما حالا هوش مصنوعی در قالب خانه های هوشمند این آرزو را محقق کند.

10 دی 1398

ابداع اپلیکیشنی برای تشخیص گونه پرندگان

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون اپلیکیشنهای زیادی وجود دارند که محققان عرصه پرنده شناسی می توانند با استفاده از آنها به شناسایی گونه های مختلفی از این جانوران بپردازند اما این شیوه استفاده تنها بر اساس الگوی جستجو در پایگاههای اطلاعاتی و بررسی مقالات...

19 آبان 1398

تصمیمات احمقانه از کجا می آیند؟

درک و آنالیز تعصبات و سوگیری ها منجر به تصمیمات بهتر و تفکر و شناخت دقیق تر می گردد. با درک بهتر، تصمیمات بهتری می گیریم.

3 مرداد 1398

تمرکز ویژه وزارت ارتباطات بر اقتصاد دیجیتال

تهران- خبرنگاران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمرکز ویژه بر رونق اقتصاد دیجیتال را از رویکردهای جدی این وزارتخانه در دولت دوازدهم برشمرد.

5 تیر 1398

شناسایی متعرضان به مناطق حفاظت شده با سیستم هوشمند

ایرنا نوشت: محققان سیستم هوشمند جدیدی موسوم به TrailGuard AI ساختند که به تراشه Movidius محصول شرکت اینتل مجهز است و به محض تشخیص حرکت در محیط، آغاز به عکسبرداری می نماید.

31 اردیبهشت 1398