بهداشت دهان و دندان

سفارش صدف خام، مرد خوش شانس را میلیاردر کرد

مردی که به همراه همسرش در یکی از رستوران های مورد علاقه شان غذا می خوردند، در داخل صدف خامی که سفارش داده بود، مروارید بزرگی یافت که می تواند هزاران دلار ارزش داشته باشد.

11 اردیبهشت 1401

جزئیات برگزاری حضوری کلاس های دانشجویان ، اعلام نتایج دوره های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

4 اسفند 1400

تنها 12 درصد کوکان زیر 6 سال ایرانی دندان پوسیده ندارند

ایرنا/ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره شرایط بهداشت دهان و دندان دربچه ها ایرانی گفت: براساس آمارهای ملی، بچه ها زیر 6 سال در بدو ورود به مدرسه به طور میانه دارای پنج دندان پوسیده هستند و فقط 12 درصد از این گروه سنی پوسیدگی دندان ندارند.

12 آبان 1400

غذاهای پروتئین دار بدون چربی

یکی دیگر از منابع خوب پروتئین ماهی است. ماهی نه تنها منبع خوبی از پروتئین بوده، بلکه یک غذای بسیار مغذی و سالم هم می باشد. ماهی غنی از پروتئین شامل flounder, sole, scrod, cod و تن کنسرو شده می باشد

27 مهر 1400

مزایای آدامس جویدن

در دنیای امروز که مشغله و استرس افراد بسیار زیاد است، تمرکز نکردن و اضطراب یکی از چالش هایی است که بسیاری از افراد با آن روبه رو هستند. مردم سعی می نمایند هر شیوه را بیازمایند تا کمی آرامش داشته باشند. شاید باورتان نشود یکی از راه های غلبه بر استرس آدامس...

31 شهریور 1400

فواید و خطرات مصرف آسپیرین

تبیان/ آسپیرین به شکل فعلی بیش از 100 سال است که وجود دارد. این دارو هنوز هم یکی از پرکاربردترین داروها در دنیا است و تخمین زده می گردد که سالانه حدود 35000 تن آسپیرین مصرف می گردد.

15 مهر 1399