اخبار اقتصادی

دیداردوجانبه باقری و انریکه مورا برگزار گردید

تهران (پانا) - نشست دوجانبه علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوها در وین برگزار گردید.

22 اردیبهشت 1401

قیمت لیر در ساعات پایانی امروز 23 اسفند 1400

به گزارش خبرنگاران، لیر ترکیه در ساعات پایانی امروز دوشنبه 23 اسفند 1400 افت 0.53 درصدی داشت و با قیمت هزار و 880 تومان معامله می گردد.

21 اردیبهشت 1401

معرفی رقبای 207 و تارا اتوماتیک در بازار ترکیه

خبرنگاران- پ ژو 207 اتوماتیک، رنو تندر پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک سه عضو باشگاه نیم میلیاردی ها در بازار آزاد خودرو محسوب می شوند. قیمت این سه محصول کمی بیشتر از 500 میلیون تومان است و می توانیم آن ها را گران ترین خودرو های داخلی بدانیم. اگر نرخ تقریبی...

19 اردیبهشت 1401

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسع? خدمات دیجیتال

خبرگزاری خبرنگاران- معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

16 اردیبهشت 1401

فردا رویای 30 ساله به حقیقت می پیوندد

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش در نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم گفت: چندین بار گفتم شاید یک رؤیای حدود 30 ساله به حقیقت می پیوندد. اولین بار در مورد این بحث در سال 68 مطالبی مطرح شد و تا چند ماه قبل بارها گفتند چند روز دیگر و چند ماه...

16 اردیبهشت 1401
14 اردیبهشت 1401

خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با پات لایف

خبرگزاری خبرنگاران- امکان خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت از طریق اپلیکیشن پات لایف و #788* فراهم شد.

13 اردیبهشت 1401

55 هکتار از اراضی ملی در استان سمنان برای طرح های اقتصادی واگذار شد

مدیر امور اراضی استان سمنان گفت: 55 هکتار از اراضی ملی در استان سمنان به منظور اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری کشاورزی واگذار شد.

9 اردیبهشت 1401

زیباترین درخت های کریسمس در دنیا (قسمت دوم)

رقابت بر سر ساخت زیباترین درخت کریسمس در دنیا هر ساله با فرا رسیدن ایام سال نو میلادی، به شدت داغ می شود. در ادامه این مقاله می توانید با زیباترین درخت های کریسمس دنیا آشنا شوید.

6 اردیبهشت 1401

خرید در نیس، راهنمای مراکز تجاری و بازارچه ها

نیس، یکی از شهرهای ساحلی فرانسه و یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در این کشور است. خرید در نیس، با وجود مراکز تجاری مدرن، بازارچه های محلی و بوتیک های شیک و قدیمی، تجربه ای است که نباید از دست بدهید.

1 اردیبهشت 1401

تخریب پل تاریخی روتردام برای عبور کشتی لوکس جف بزوس

شهرداری روتردام هلند با یک کارخانه کشتی سازی محلی توافق نموده تا سازه پل تاریخی کُنینگشوفن بروگ را برای عبور کشتی لوکس جف بزوس موقتا از هم باز کند.

30 فروردین 1401

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از خبرنگاران

اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، می توانید برای مقایسه قیمت ها و خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد موردنظر، از بزرگ ترین موتور جستجوی پرواز در خبرنگاران استفاده نموده و با اطمینان کامل از فروشنده های معتبر خرید کنید.

28 فروردین 1401

آغاز طرح تسهیلاتی انتخاب بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام انتخاب را آغاز کرد.

14 اسفند 1400

استفاده از حلقه های درختان برای معین قدمت اماکن باستان شناسی

درخت گاه شماری، روشی علمی برای مطالعه و تحلیل حلقه های رشد سالانه درختان است که در علوم مختلفی از جمله باستان شناسی به کار می رود تا قدمت اماکن باستانی را تعیین کند.

9 اسفند 1400

جزئیات برگزاری حضوری کلاس های دانشجویان ، اعلام نتایج دوره های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

4 اسفند 1400

امکان ثبت نام زنان مجرد در نهضت ملی مسکن

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ثبت نام 2.7 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن، گفت: زنان مطلقه مانعی برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن ندارند.

2 اسفند 1400

روزهای پنجشنبه و آدینه؛ رقابت تکواندوکاران در جام کوثر شروع می گردد، مصاف 16 تیم در لیگ تکواندوی زنان

هفته اول تا سوم از مرحله نخست لیگ تکواندوی زنان جام کوثر با حضور 16 تیم به ترتیب طی روزهای پنجشنبه و آدینه (16 و 17 دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

23 بهمن 1400

ورود خودروهای خارجی به بورس

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس از عرضه خودروهای خارجی در بورس کالا تا انتها سال خبر داد و گفت: منظور از خودروهای خارجی همان خودروهای در اختیار سازمان اموال تملیکی است.

23 بهمن 1400

10 نکته که باید درباره مراکز خرید رشت بدانید

جدا از بازارهای سنتی شهرهای شمالی، یعنی جاهایی که پر از رنگ و مزه و بوهای خواستنی ست، خیلی از ما دلمان می خواهد گشتی هم در جاهای مدرن تر و مراکز خرید شهرهایی که بهشان سفر می کنیم بزنیم. رشت، پاساژها و مراکز خرید زیادی را در خودش جا داده. و اگر دلتان بخواهد...

14 بهمن 1400

ضرورت تعامل بین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و دانشگاه فرهنگیان نقد و آنالیز شد

تهران (پانا) - نشست مشترک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس سازمان پژوهش، رئیس دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مدیران و معاونان هر دو بخش، برگزار گردید.

5 بهمن 1400
تعداد: (304)