خودرو

ناسا بیان کرد افراد علاقه مند می توانند نام خود را به ناسا ارسال نموده تا اسامی شان دور ماه به پرواز درآیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک پست ناسا پیشنهاد می نماید که نام خود را به صورت رایگان به دور ماه بچرخانید، این برترین گزینه برای هواداران سفر های فضایی است که آرزوی رفتن به فضا را دارند.

28 اردیبهشت 1401

9 نشانه خستگی از تصمیم گیری (و راه هایی برای مدیریت آن)

زمانی که در یک فاصله زمانی ثابت، مجبور به گرفتن تصمیم های پشت سر هم زیاد می شویم، فکر خسته شده، تصمیم گیری برایش سخت می گردد یا دیگر قادر به تصمیم گیری نخواهد بود. به این حالت، خستگی از تصمیم گیری (Decision Fatigue) می گویند که در نتیجه آن، یا تصمیم های هیجانی...

21 اردیبهشت 1401

معرفی رقبای 207 و تارا اتوماتیک در بازار ترکیه

خبرنگاران- پ ژو 207 اتوماتیک، رنو تندر پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک سه عضو باشگاه نیم میلیاردی ها در بازار آزاد خودرو محسوب می شوند. قیمت این سه محصول کمی بیشتر از 500 میلیون تومان است و می توانیم آن ها را گران ترین خودرو های داخلی بدانیم. اگر نرخ تقریبی...

19 اردیبهشت 1401

فردا رویای 30 ساله به حقیقت می پیوندد

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش در نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم گفت: چندین بار گفتم شاید یک رؤیای حدود 30 ساله به حقیقت می پیوندد. اولین بار در مورد این بحث در سال 68 مطالبی مطرح شد و تا چند ماه قبل بارها گفتند چند روز دیگر و چند ماه...

16 اردیبهشت 1401
14 اردیبهشت 1401

هتل های پنج ستاره کیش را بیشتر بشناسید

تعداد هتل های کیش بسیار زیاد است و هتل های آن از لحاظ سطح امکانات و قیمت تنوع بسیاری دارند. در این مطلب درباره هتل های پنج ستاره جزیره صحبت می کنیم.

10 اردیبهشت 1401

هتل دهکده برفی لاپلند؛ هتل یخی سریال بازی تاج و تخت

هتل دهکده برفی لاپلند Lapland Hotels SnowVillage در استراحتگاه کیتیلا در فنلاند نهاده شد. هواداران سریال بازی تاج و تخت که رویای طولانی برای تماشا پادشاهی افسانه ای هفتم را داشته اند، اکنون می توانند دنیای خیالی ترانه و یخ (Westeros) نهایی فیلم را به لطف این هتل تجربه...

8 اردیبهشت 1401

زیباترین درخت های کریسمس در دنیا (قسمت دوم)

رقابت بر سر ساخت زیباترین درخت کریسمس در دنیا هر ساله با فرا رسیدن ایام سال نو میلادی، به شدت داغ می شود. در ادامه این مقاله می توانید با زیباترین درخت های کریسمس دنیا آشنا شوید.

6 اردیبهشت 1401

خرید در نیس، راهنمای مراکز تجاری و بازارچه ها

نیس، یکی از شهرهای ساحلی فرانسه و یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در این کشور است. خرید در نیس، با وجود مراکز تجاری مدرن، بازارچه های محلی و بوتیک های شیک و قدیمی، تجربه ای است که نباید از دست بدهید.

1 اردیبهشت 1401

خودرو های سواری اعضای هیئت علمی، تخفیف بیمه دریافت می نمایند؟

یک عضو هیئت علمی گفت: پرداخت حق بیمه برای خودرو های سواری اعضای هیئت علمی تفاوتی با دیگران ندارد.

20 فروردین 1401

کاپادوکیه، سرزمین دودکش های افسانه ای

با سفر به کاپادوکیه، ترکیه را شکل دیگری ببینیدمی خواهیم چند دلیل وسوسه انگیز برای اینکه کاپادوکیه را در لیست سفرهایتان قرار دهید بهتان معرفی کنیم. به برجستگی های غیرعادی زمین شناختی که به صورت برج های صخره ای از زمین سربرافراشته اند و به دودکش های افسانه...

16 اسفند 1400

شکست دیگر نیروی هوایی آمریکا در آزمایش موشک ابرفراصوت

نیروی هوایی آمریکا شکست مجدد در شلیک یک موشک ابرفراصوت خود را تایید کرد.

11 اسفند 1400

خودروی برقی خودران بایدو 2023 فراوری می گردد

مدیر ارشد اجرایی شرکت بایدو اظهار داشت زیرمجموعه جایدو اتو فراوری تجاری نخستین وسیله نقلیه برقی رباتیک را در 2023 میلادی شروع می نماید.

26 بهمن 1400

ورود خودروهای خارجی به بورس

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس از عرضه خودروهای خارجی در بورس کالا تا انتها سال خبر داد و گفت: منظور از خودروهای خارجی همان خودروهای در اختیار سازمان اموال تملیکی است.

23 بهمن 1400

قایقرانی دوباره در دریاچه ارومیه بعد از 4 سال

رئیس پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: در پی بالا آمدن سطح آب دریاچه ارومیه، دو فروند از قایق های گشت و کنترل پارک ملی دریاچه ارومیه بعد از چهار سال به آب انداخته شد.

13 بهمن 1400

اصغر فرهادی برترین کارگردان جوایز آسیاپاسیفیک شد

خبرگزاری خبرنگاران- اصغر فرهادی برای فیلم قهرمان پیروز به کسب جایزه برترین کارگردانی از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در سال 2021 شد.

1 بهمن 1400

شیراز میزبان رقابت های آفرود قهرمانی کشور است

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان کشور، روزهای 25 و 26 ماه جاری در پیست آفرود گود سیمان شیراز برگزار می گردد.

27 دی 1400

طراحی تراشه های 5 نانومتری برای ویندوز به وسیله کوالکام

شرکت کوالکام در حال ساخت تراشه های 5 نانومتری ARM برای لپ تاپ های ویندوزی است.

22 دی 1400

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی تهران

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی خبرداد.

22 دی 1400

برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی خراسان شمالی

خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از برگزاری بزرگ ترین گردهمایی موتورسیکلت های مسافرتی کشور به میزبانی این استان در اصفهان خبر داد.

21 دی 1400
تعداد: (128)