اخبار صنعت

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسع? خدمات دیجیتال

خبرگزاری خبرنگاران- معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

16 اردیبهشت 1401

خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با پات لایف

خبرگزاری خبرنگاران- امکان خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت از طریق اپلیکیشن پات لایف و #788* فراهم شد.

13 اردیبهشت 1401

مهدی شیری به فولاد پیوست

خبرنگاران/خوزستان مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس به فولاد خوزستان پیوست.

12 اردیبهشت 1401

55 هکتار از اراضی ملی در استان سمنان برای طرح های اقتصادی واگذار شد

مدیر امور اراضی استان سمنان گفت: 55 هکتار از اراضی ملی در استان سمنان به منظور اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری کشاورزی واگذار شد.

9 اردیبهشت 1401

خرید در نیس، راهنمای مراکز تجاری و بازارچه ها

نیس، یکی از شهرهای ساحلی فرانسه و یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در این کشور است. خرید در نیس، با وجود مراکز تجاری مدرن، بازارچه های محلی و بوتیک های شیک و قدیمی، تجربه ای است که نباید از دست بدهید.

1 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از خبرنگاران

اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، می توانید برای مقایسه قیمت ها و خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد موردنظر، از بزرگ ترین موتور جستجوی پرواز در خبرنگاران استفاده نموده و با اطمینان کامل از فروشنده های معتبر خرید کنید.

28 فروردین 1401

جزئیات برگزاری حضوری کلاس های دانشجویان ، اعلام نتایج دوره های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

4 اسفند 1400

دلیل گرانی شکر چیست؟

خبرنگاران/همدان معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان گفت: افزودن 9 درصدی مالیات بر ارزش افزوده، دلیل افزایش قیمت شکر است.

1 اسفند 1400

هر آنچه باید درباره روغن کانولا بدانید

روغن کانولا یک روغن گیاهی است که در غذاهای بی شماری یافت می گردد. بسیاری از مردم روغن کانولا را به علت نگرانی در خصوص اثرات سلامتی و روش های فراوری آن از رژیم غذایی خود حذف نموده اند.

15 بهمن 1400

یک راه عالی برای خارج کردن جرم و کثیفی از گوش

گرفتگی گوش آزاردهنده است، می تواند بر شنوایی تأثیر بگذارد، زندگی روزمره را مختل کند و حتی منجر به آسیب گردد.

11 بهمن 1400

بیشترین تعداد دانش آموختگان متعلق به کدام گروه تحصیلی است؟

بر اساس نتایج یک پژوهش، تعداد کل دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی 1399-1398 برابر سه میلیون و 183 هزار نفر بوده که از این تعداد بیش از 50 درصد را مردان تشکیل می دهند.

9 بهمن 1400

سوپرایز فرهاد مجیدی برای دوئل استقلال با سپاهان

یکی از تغییرات محتمل در ترکیب استقلال برای رویارویی با سپاهان که عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی انجام می شود، احتمالاً در بین هافبک هجومی های این تیم است؛ جایی که در بازی گذشته مقابل پیکان مجیدی به حسین زاده و خاقانی جوان و دونده اعتماد کرد و آن...

8 بهمن 1400

مطالعات مزد منطقه ای به شورای عالی کار ارائه می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیته مزد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت موضوع حداقل دستمزد و در نظر داشتن عناصر معیشتی در ابعاد مختلف و دستمزد منطقه ای، گفت: مطالعات مزد منطقه ای به شورای عالی کار ارائه می گردد.

5 بهمن 1400

بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری

رپرتاژآگهی - بهترین برند آبگرمکن گازی دیواری چیست؟ این سوالی است که اگر درگیر خرید آبگرمکن برای منزل خود باشید، فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد؛ چرا که آبگرمکن نقش مهمی را در منازل ایفا می کند. به بیان ساده تر اگر دستگاه آبگرمکن از کیفیت و عملکرد مطلوبی...

19 دی 1400

کنایه پرسپولیس به استقلالی ها در خصوص داوری ها

باشگاه پرسپولیس درباره داوری هفته های اخیر لیگ برتر اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد: این روز ها شاهد هستیم که برخی تیم ها و باشگاه ها در حوزه مسائل داوری در حال جوسازی هایی هستند که احساس می گردد این حجم از تخریب جامعه داوری فقط می تواند با هدف تاثیرگذاری...

19 دی 1400

چه محصولاتی در بورس انرژی عرضه می گردد؟

خبرگزاری خبرنگاران- امروز 25 آبان 1400 انواع محصولات پتروشیمی در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه می گردد.

15 دی 1400

یک معامله دیگر به بورس کالا اضافه شد

معاون بورس کالا گفت: امکان معاملات گواهی سپرده و قرارداد آینده پسته در بورس کالا، از مهر امسال فراهم شده است.

10 دی 1400

هدف مهم دروازه بان پرسپولیس در ملاقات با نساجی

حامد لک که سال پیروزیت آمیزی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت، علاوه بر افتخارات تیمی پیروز شد با ثبت 17 کلین شیت از 30 بازی لیگ بیستم، بالاتر از گلر هایی مثل پیغام نیازمند، محمدرضا اخباری و... به دستکش طلایی برسد.

29 آبان 1400

خرید 41 مدل کیف چرم مردانه [ کیف اداری شیک و مدرن ] ، چرم اصل

یکی از برترین و مهم ترین وسایل برای کسانی که کارمند و یا دانشجو هستند کیف کاری آنها است. معمولا کارمندان از کیف با کیفیت بالا و زیبا استفاده مینمایند. یکی از برترین مدلهای کیف دستی آقایان که هوادار زیادی نیز دارد کیف چرم است. بیشتر کارمندان در هنگام رفتن...

22 آبان 1400

دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، با احکام جداگانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حفظ سمت به عنوان مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات...

19 آبان 1400
تعداد: (186)